Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja die eerste was belachelijk ma dit is gewoon oerdom van Tzolis hé. Ge kunt moeilijk hier geen geel voor geven.
Goh, vertraagd wel, maar realtime leek het me vooral niet met opzet te zijn, niet dat dat wegneemt dat geel correct is als je ziet hoe de refs in andere wedstrijden dergelijke fase bestraffen. Maar door dat de eerste gele lachwekkend was, voelt deze rode kaart toch echt zwaar onterecht aan.

Goh, vertraagd wel, maar realtime leek het me vooral niet met opzet te zijn, niet dat dat wegneemt dat geel correct is als je ziet hoe de refs in andere wedstrijden dergelijke fase bestraffen. Maar door dat de eerste gele lachwekkend was, voelt deze rode kaart toch echt zwaar onterecht aan.

Gaat altijd onterecht aanvoelen want die eerste was belachelijk, maar vertraging of niet, hij zit er wel vol op. Da's niet makkelijk als scheids natuurlijk, zelfs al weet ge ondertussen dat die eerste onterecht was, op zoiets compenseren... ik weet het niet. Maar dat maakt de rode kaart niet minder onterecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan