Chilliewillie88
Active member
dit pleit er toch maar weer eens voor om 1A af te slanken. 0,0 meerwaarde hebben dit soort ploegen die bestuurd worden gelijk een caféploeg in 1A.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit pleit er toch maar weer eens voor om 1A af te slanken. 0,0 meerwaarde hebben dit soort ploegen die bestuurd worden gelijk een caféploeg in 1A.
Voor bepaalde supporters telt enkel hun eigen club hè, ze zouden liefst naar 6 ploegen gaan en continue tegen elkaar spelen als ik het zo hoor.Hoezo moet 1A afgeslankt worden? dit is toch maar 1 club, en toevallig staat die reeds op het punt om regulier te degraderen. Hoezo moeten andere clubs ook bestraft worden?
Beerschot en Westerlo bv geen coach ontslagen, STVV sinds September ook met dezelfde coach.
Voor die twee natuurlijk ook de match van het jaar, het is niet dat ze voor iets anders spelennet 2 matchen waar het kot te klein gaat zijn als dat gebeurt.

Raar dat ze die Cercle - Club dan niet hadden verzet toen Cercle al door was…Gent - Club of Cercle - Club gaat verplaatst worden.
Club heeft ook al gevraagd om wedstrijden te verplaatsen omwille van hun Europese wedstrijden, maar dat is ook telkens geweigerd hoor.Raar dat ze die Cercle - Club dan niet hadden verzet toen Cercle al door was…
Respect, enkel de diehards kijken op zaterdagmiddag naar Dender-Beerschot denk ik.Keeper van Dender krijgt geel omdat hij niet uittrapt terwijl er een tweede bal op het veld ligt, sterk staaltje van de referee. Verder zeer slechte tweede helft
Uit heimwee toen ik ging zien naar de lokale club in provinciale, perfecte match daarvoorRespect, enkel de diehards kijken op zaterdagmiddag naar Dender-Beerschot denk ik.
Keeper van Dender krijgt geel omdat hij niet uittrapt terwijl er een tweede bal op het veld ligt, sterk staaltje van de referee. Verder zeer slechte tweede helft
Visser wat ben je aan het doen man....
Die jongen wil gewoon geen reputatie van thuisfluiter krijgen.Visser wat ben je aan het doen man....