Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit pleit er toch maar weer eens voor om 1A af te slanken. 0,0 meerwaarde hebben dit soort ploegen die bestuurd worden gelijk een caféploeg in 1A.

Hoezo moet 1A afgeslankt worden? dit is toch maar 1 club, en toevallig staat die reeds op het punt om regulier te degraderen. Hoezo moeten andere clubs ook bestraft worden?
Beerschot en Westerlo bv geen coach ontslagen, STVV sinds September ook met dezelfde coach.

Hoezo moet 1A afgeslankt worden? dit is toch maar 1 club, en toevallig staat die reeds op het punt om regulier te degraderen. Hoezo moeten andere clubs ook bestraft worden?
Beerschot en Westerlo bv geen coach ontslagen, STVV sinds September ook met dezelfde coach.
Voor bepaalde supporters telt enkel hun eigen club hè, ze zouden liefst naar 6 ploegen gaan en continue tegen elkaar spelen als ik het zo hoor.

Raar dat ze die Cercle - Club dan niet hadden verzet toen Cercle al door was…
Club heeft ook al gevraagd om wedstrijden te verplaatsen omwille van hun Europese wedstrijden, maar dat is ook telkens geweigerd hoor.

Nu komt het vanuit de UEFA, omdat Club veel te kort op elkaar moet spelen. Dus afhankelijk van de loting, of Club op dinsdag of woensdag moet aanrukken, zal ofwel Gent ofwel Cercle moeten verplaatst worden. Anders zitten ze met 3 wedstrijden op 6 dagen.

Keeper van Dender krijgt geel omdat hij niet uittrapt terwijl er een tweede bal op het veld ligt, sterk staaltje van de referee. Verder zeer slechte tweede helft

Wederom serieuze teleurstelling gisteren. Ik begin toch meer en meer afkeer te krijgen tegen De Roeck. Hij heeft ons de eerste 10 matchen mooi voetbal gegeven en af en toe een uitschieter maar over het algemeen geeft hij al maanden tactisch niet thuis.
Hij is van het principe iedereen moet spelen, liever spelers tevreden houden dan resultaat behouden.
Gisteren haalt hij opnieuw Riedewald en Odoi (die zowaar zeer goed speelde) eraf voor Corbanie die weken niet meedeed en Benitez. Benitez had altijd moeten invallen voor een zoekende Doumbia en voor extra stabiliteit moeten zorgen. Erna meot dan blijkbaar Valencia zen verplichte minuten nog krijgen.. Hij bakte er de vorige 1000 minuten ook niets van dus waarom bij een 2-1 voorsprong brengen voor Praet? Een Praet die gisteren OK was op de 10.

Zoek nu eens verdekke naar stabiliteit gecombineerd met aanvallend vernuft en zet spelers op hun positie! Praet kan evengoed later eens invallen voor Chery die nu op de flank moet spelen. Benitez moest spelen want nieuwe aanwinst en nu start die weer niet? Echt Jonas we hebben al veel punten op ons klak met uwe gedachte iedereen meot spelen en het systeem maakt niet uit. Ik hoop dat we ons herpakken tegen de playoffs maar feit dat je zowel tegen kortijk en leuven tot de laatste seconde moet bibberen is niet normaal.
Ik had al liever geen transfers gewild want iedereen moet spelen terwijl je gewoon blij moet zijn dat je kwaliteit kan brengen wanneer nodig. Geef De Roeck de 11 beste en 5 young reds op de bank en hij zal betere resultaten halen. Wat een ongeziene tactisvhe vod. Ik denk dat de wissels nog nooit een verschil hebben gemaakt bij hem maar eerder punten hebben gekost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan