Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die trap ik zelfs binnen.Fotmob geeft een xG van 0.74 voor die kans.
Jutgla geen sikkepit beter in zowel die fase als de matchNilsson echt waar gast. Houten voeten zeg ik u.

Kom dat was puur een verdedigende schwalbe waar hij keihard op hoopte om het spel stil te leggenKomt Brugge toch goed weg, want eigenlijk is dat gewoon een fout natuurlijk. VAR grijpt voor zo een dingen zelden in, maar het is wel door dat duwtje dat de verdediger van Sint Truiden half naast de bal trapt.
Verdiende aansluitingstreffer natuurlijk wel. Ik zie ze er nog over gaan.
Kom dat was puur een verdedigende schwalbe waar hij keihard op hoopte om het spel stil te leggen
Zou wel jammer zijn moest STVV degraderen, zo'n sympathieke ploeg met Mazzu, Ze, Patris, etc.
Bwa de titel te grabbel gooien.. je weet toch van elk jaar dat je beter nu punten verspeeld dan in de PO. Ploegen die nu de punten pakken, grijpen er elk jaar naast. Het zou me verbazen als dat dit jaar anders zou zijnZo matuur in de CL, zo kinderlijk in de eigen competitie. Spelen niet eens zo slecht, maar geven goals te makkelijk weg en een schromelijk gebrek aan efficiëntie. Zeer frustrerend om Club-fan te zijn in de competitie de laatste weken. Gooien de titel gewoon zelf te grabbel.