Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo matuur in de CL, zo kinderlijk in de eigen competitie. Spelen niet eens zo slecht, maar geven goals te makkelijk weg en een schromelijk gebrek aan efficiëntie. Zeer frustrerend om Club-fan te zijn in de competitie de laatste weken. Gooien de titel gewoon zelf te grabbel.

Echt wtf man, dienen Lamkel Ze. Je zou als STVV beschaamd moeten zijn om zo'n clown terug naar België te halen. En als ref om dat niet aan te pakken. Show, vertragen, matennaaien, show, slechte show, ... en ze gaan er gewoon in mee he, alsof het de eerste keer is dat ze Ze tegenkomen op het veld.

Vanmiddag nog eens naar Leuven gaan kijken. Dender start met 2 diepe spitsen en Coleman besluit doodleuk om in een 4-3-3 te voetballen. Dus man op man achteraan, met dan nog Vlietinck als rechtsback, terwijl dat eigenlijk een winger is. Uiteraard kans na kans. Chance dat het slechts 1-2 was met de pauze. Coleman verandert dan (gelukkig voor hem) naar een 3-5-2. Minder kansen voor Dender, maar ook niet bepaald veel kansen voor Leuven. En dan wordt de coach gered in de laatste 5 minuten. Dat moet van het zotste zijn dat ik al op Leuven gezien heb. Allez behalve die goal vorig jaar tegen Mechelen dan 😅
Maar als ik nu sportief directeur was van OHL, ik zou me serieus vragen stellen bij de coach. Want dit was van't slechtste wat ik tactisch ooit gezien heb op een voetbalplein.

Komt Brugge toch goed weg, want eigenlijk is dat gewoon een fout natuurlijk. VAR grijpt voor zo een dingen zelden in, maar het is wel door dat duwtje dat de verdediger van Sint Truiden half naast de bal trapt.

Verdiende aansluitingstreffer natuurlijk wel. Ik zie ze er nog over gaan.

Komt Brugge toch goed weg, want eigenlijk is dat gewoon een fout natuurlijk. VAR grijpt voor zo een dingen zelden in, maar het is wel door dat duwtje dat de verdediger van Sint Truiden half naast de bal trapt.

Verdiende aansluitingstreffer natuurlijk wel. Ik zie ze er nog over gaan.
Kom dat was puur een verdedigende schwalbe waar hij keihard op hoopte om het spel stil te leggen

Kom dat was puur een verdedigende schwalbe waar hij keihard op hoopte om het spel stil te leggen

Die wordt gewoon een heel klein beetje geduwd net wanneer hij de bal wegtrapt. Maakt niet uit hoe licht die duw is, als dat ervoor zorgt dat die half langs de bal trapt is dat gewoon een fout. Natuurlijk doet die verdediger een schepje bovenop, maar dat is irrelevant.

Als ge iemand een por in de rug geeft net voordat die op doel zou trappen en daarom half langs de bal trapt, is dat eigenlijk ook penalty. Nog eens, dat wordt ook niet altijd gefloten, en een Var draait zo een dingen zelden (of zelfs nooit) om, maar dat betekent niet dat het technisch gezien geen fout is.

Maar dat die hoopt dat er gefloten wordt en daarom zo gaat liggen, ga ik wel mee akkoord ja.

Als Club efficiënter was, had het een pak meer punten.

Geen echt scorende spits hebben en dan je enige echt makkelijk scorende speler (Skov) niet vervangen en dan krijg je dit. Antwerp en STVV uit had qua kansen 6/6 moeten zijn en het is 0/6. Tja.

Edit: 1/6 dan. Veranderd weinig maar de comeback wel een opsteker voor het vertrouwen misschien voor woensdag.

Laatst bewerkt:
Net wanneer het niet meer leek te gebeuren, maar schone goal en natuurlijk oververdiend.

Die commentator zeg, alsof dat te maken heeft met focus bij STVV.

Zo matuur in de CL, zo kinderlijk in de eigen competitie. Spelen niet eens zo slecht, maar geven goals te makkelijk weg en een schromelijk gebrek aan efficiëntie. Zeer frustrerend om Club-fan te zijn in de competitie de laatste weken. Gooien de titel gewoon zelf te grabbel.
Bwa de titel te grabbel gooien.. je weet toch van elk jaar dat je beter nu punten verspeeld dan in de PO. Ploegen die nu de punten pakken, grijpen er elk jaar naast. Het zou me verbazen als dat dit jaar anders zou zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan