sharpshot
Well-known member
ewel waar zat je?Ik denk dat ik zelf uit mijn zetel ga stappen en er een bal ga binnentrappen op Jan Breydel..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ewel waar zat je?Ik denk dat ik zelf uit mijn zetel ga stappen en er een bal ga binnentrappen op Jan Breydel..
Duidelijk nog niet veel matchen van hem gezien.. anders zou je die non-opmerking nooit maken ;-)Zeefuik, zo'n beer van een vent, maar verliest gewoon elk duel omdat hij fouten probeert uit te lokken ipv een duel te winnen. Toch ook maar een zeer matige spits op die manier.
Nee, dat klopt. Ik baseer me dus gewoon op vandaag, dat trok toch op niks?Duidelijk nog niet veel matchen van hem gezien.. anders zou je die non-opmerking nooit maken ;-)
*heetTjah, als je jutgla noemt krijgt ge hier ook ne penalty voor
Ik denk dat je die op Jutgla nog eens moet bekijkenTjah, als je jutgla noemt krijgt ge hier ook ne penalty voor
Ook weer een cadeautje deze penalty voor Genk. Al zeker geen clear error om de scheidsrechter te roepen naar de beelden.
dankzij een cadeau terug in de match komen.

Het was toch echt een vederlicht contact. Hier gaat het om dat dit nooit door de var mag bekeken worden als clear error. Scheidsrechter zag het en vond het onvoldoende voor strafschop. Als de scheidsrechter fluit, is het iets anders. Maar nu had de var hier gewoon nooit voor mogen tussen komen. En daar gaat het overKomt te laat en raakt hem toch gewoon? Ik zie niet in waarom dat zo goedkoop zou zijn? Ofwel is dat fout, ofwel is dat een schwalbe. Sowieso raar dat je die als scheids eerst niet fluit maar dan ook geen geel geeft voor Oh.
Gewoon ontzettend domme ingreep van die verdediger. Deed het in de tweede helft nog eens, maar raakte toen tenminste wel een beetje bal.
Exact dit! Afgelopen weken is de VAR nooit ten goede tussengekomen bij Cercle. Nu komt hij 2x tussen voor lichte zaken. Desondanks wel een terechte overwinning voor Genk. Maar er is toch veel frustratie langs mijn kant over de arbitrage/VAR.Het was toch echt een vederlicht contact. Hier gaat het om dat dit nooit door de var mag bekeken worden als clear error. Scheidsrechter zag het en vond het onvoldoende voor strafschop. Als de scheidsrechter fluit, is het iets anders. Maar nu had de var hier gewoon nooit voor mogen tussen komen. En daar gaat het over
Zijn eerste match dat wat minder was ja.. mag het voor zo een jonge gast?Nee, dat klopt. Ik baseer me dus gewoon op vandaag, dat trok toch op niks?
Nee.Zijn eerste match dat wat minder was ja.. mag het voor zo een jonge gast?

Het was toch echt een vederlicht contact. Hier gaat het om dat dit nooit door de var mag bekeken worden als clear error. Scheidsrechter zag het en vond het onvoldoende voor strafschop. Als de scheidsrechter fluit, is het iets anders. Maar nu had de var hier gewoon nooit voor mogen tussen komen. En daar gaat het over
De scheidsrechter staat op 10 meter van de fase, met zijn volle zicht op de fase en doet meteen teken dat er niets aan is. Dusja hij heeft die fase bekeken en beoordeeld. Een clear error is dit gewoon niet. Genk komt hier gewoon bevoordeeld mee weg. Op elke site staat dat het enorm licht is. Dat je dat niet kan toegeven.Ik snap die redenering gewoon niet. Ik heb die beelden net opnieuw bekeken en het contact is toch gewoon duidelijk? Licht ja, maar wel duidelijk genoeg. De verdediger laat niet gewoon zijn voet hangen hé, er is zelfs een beweging naar Oh toe. En dat is er gewoon sprake van een fout. Een VAR moet niet denken van "ja, maar het contact is maar licht". Nee, als een verdediger volledig naast de bal zit en er dan contact is, is de verdediger gewoon te laat en maakt hij een fout. Clear error en penalty dus. Het gaat hier niet om een lichte duw of trekfout hé. De verdediger beslist (om een of andere domme reden) om in te grijpen en hij zit volledig naast de bal. Oh laat zijn been ook niet hangen ofzo, hij wordt op het scheenbeen geraakt. Dan is dat imo gewoon een fout.
Ik vind die rode kaart aan het einde van keeper minder terecht dan die penalty, omdat mij de bal eerst van zijn lichaam lijkt te komen vooraleer hij de arm raakt, maar het is moeilijk te zien. Maar ook daar deed de scheids iets heel raar. Ofwel is het fout en rood, ofwel is het gewoon geen fout. Maar fout en geel, dat kan toch gewoon niet als je én laatste man bent en/of hands maakt. Van dubbele bestraffing was ook geen sprake want het was niet in het strafschopgebied.
Trouwens zeggen dat de scheidsrechter het gezien heeft, maar besliste dat het niet genoeg was voor een penalty is ook maar gewoon een insinuatie. Dat weet jij of ik gewoon niet. Hij gaat naar de beelden kijken en beslist bijvoorbeeld vrij snel dat het wel een penalty is. Ja, daar komt druk van de VAR bij kijken waarschijnlijk, maar veel discussie leek er niet te zijn.
De scheidsrechter staat op 10 meter van de fase, met zijn volle zicht op de fase en doet meteen teken dat er niets aan is. Dusja hij heeft die fase bekeken en beoordeeld. Een clear error is dit gewoon niet. Genk komt hier gewoon bevoordeeld mee weg. Op elke site staat dat het enorm licht is. Dat je dat niet kan toegeven.
Ik kan dat wel door te zeggen dat Anderlecht donderdag 2 keer zo geluk heeft gehad met die handsballen. Evengoed was dat geen goal of penalty voor Antwerp.