Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet alleen Mechelen. Als Gent het nu haalt voor die laatste plek met 1 punt , scheelt dat voor de 7de ook serieus veel inkomsten.Kan tellen als meest absurde en foutieve VAR interventie.. En het stomme is: achteraf kunnen ze dan wel in hun statements afkomen dat et mss fout is, maar ondertussen pak je wel 3 punten van Mechelen af, mogelijks met genoeg gevolgen. Benieuwd of er nog een staartje komt.
Ja, na al die jaren dat we geen rol van betekenis spelen gaan de arbiters nu opeens 2 weken op een rij in ons voordeel fluiten.2 weken op rij cadeautjes voor Gent. Duidelijk dat ze in PO 1 moeten komen, anders kan ik dit van gisteren toch niet verklaren
Dat dat ook zo lang moet duren is toch de waanzin
Het zijn nu toch 2 flagrante voordeel wedstrijden geweest voor Gent. Dat kan je toch niet ontkennen.Ja, na al die jaren dat we geen rol van betekenis spelen gaan de arbiters nu opeens 2 weken op een rij in ons voordeel fluiten.
De match op Anderlecht vergeten? En ook het seizoen ervoor?
Deze fase is fout maar hebben er al zo genoeg tegen gehad.
Misschien de dooddoener nog eens gebruiken, alles is mooi in het evenwicht op het einde van het seizoen.
Dat Anderlecht verliest van zo een zwakke ploeg die niets te zoeken heeft in po 1 zegt veel.
Een beweging met het hoofd is altijd rood.Het zijn nu toch 2 flagrante voordeel wedstrijden geweest voor Gent. Dat kan je toch niet ontkennen.
In Anderlecht was het al 2-0 toen die rode kaart viel, dat is nog iets anders dan de uitslag bepalende var interventie van gisteren
Die eerste zin klopt niet. Zelf referee departement zei dat het nooit een rode kaart was. We moeten nu ook niet overdrijven.Een beweging met het hoofd is altijd rood.
En niet 2 keer geel, dat klopt.
Ik snap echt niet wat jullie daar al dagen over liggen te mekkeren.
Maar de rode kaart was foutief en had invloed op de te hoge eindscore.
Doelsaldo kan ook meetellen e.
En ja, deze fase is foutief.
En moet eruit.
Het probleem is dat clubs niets meer mogen naar de arbitrage toe.
Dus wat stel je dan voor?
Het referee department vond de elleboog in Charleroi-Cercle ook geen rood en gaf weer een belachelijke uitleg.Die eerste zin klopt niet. Zelf referee departement zei dat het nooit een rode kaart was. We moeten nu ook niet overdrijven.
Ze kunnen beginnen om bijvoorbeeld ook de aanstokers van dergelijke fases altijd ook te bestraffen met een kaart. Voor het hoofd aan hoofd staan , is het Mitrovic die heel onsportief gaat duwen. Als ze zoiets ook uitsluiten als onsportief gedrag, gaat dat er wel uit. Dat zal al veel vuilheid van sommige spelers zoals Burgess of Samoise , die dat maar mogen blijven doen, doen nadenken als ze daar dan geregeld voor mogen brommen.
Voor de rest is het vooral uitzoeken wat er mis is. Want zoals ik al zei is de grens van incompetentie en corruptie heel dun. En dan heb ik het niet specifiek over deze fase maar algemeen.
Ik weet het. Dat is ook een van de redenen waarom ik nog weinig wedstrijden kijk.Het referee department vond de elleboog in Charleroi-Cercle ook geen rood en gaf weer een belachelijke uitleg.
Iedereen vond het rood.
Wat zou je ervan vinden als ze maandag zeggen dat het correct is?
Ga je ze nog serieus nemen?
100% akkoord dat de aanstokers bestraft moeten worden maar gebeurd nooit.
Bal wegtrappen, gele kaart vragen, constant laten vallen,...
Mitro moet geel krijgen voor de duw en voor het theater erna.
Maar dan moeten ze het wel consesuent aanpakken.
Herrinner je nog het theater van Hazard?
Maakt eerst een smerige fout, de speler reageert en voert dan een mooi stukje theater op.
Sommige zeiden hier dat het slim was van Hazard...
Zolang de pers ook geen objectieve verslaggeving kan/wil geven en de publieke opinie beïnvloed gaat er niets gebeuren.
Tim Pots bevestigt.Hier iets duidelijker. Ik vermoed dat die witte lijn de positie van de bal moet voorstellen en dat de rode lijn dan aantoont dat Gambor zich achter de bal bevindt. Maar:
- Die bal is al weg van het hoofd van Gandelman dus beeld te laat genomen.
- Waar is de loodlijn (analoog met Gambor) om de positie van die bal te bepalen?
![]()
“Vraag is of de schouder van Gambor dichter bij de doellijn is dan de bal op het moment dat Gandelman kopt. Er wordt 3D toegepast op Gambor (de rode stippellijn) en dat is correct. Maar je moet ook op de bal 3D toepassen want die is óók in de lucht. Maar er is helemaal geen witte stippellijn te zien. De witte lijn is gewoon in de lucht getrokken. Onvoorstelbaar.”
“De lijn van de bal kan zich nooit een halve meter binnen de kleine backlijn bevinden want de man die kopt staat er een stuk buiten. Dit is naar alle waarschijnlijkheid buitenspel maar om zeker te zijn moet je minstens de witte lijn opnieuw trekken. Maar eigenlijk kan je best helemaal opnieuw beginnen want ook het moment dat Gandelman kopt is niet correct gecapteerd. De woede van Hasi is volstrekt te begrijpen.”