fcberke
Well-known member
Eten en drinken zeker? Mignolet keeper van het jaar snap ik echt wel niet.Wat doen al die voetballers daar nu eigenlijk in Middelkerke terwijl dit programma draait? Ik snap er niks van haha
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eten en drinken zeker? Mignolet keeper van het jaar snap ik echt wel niet.Wat doen al die voetballers daar nu eigenlijk in Middelkerke terwijl dit programma draait? Ik snap er niks van haha
Wie moet je anders pakken, niet dat er een andere keeper met kop en schouders bovenuit steekt. Het is in zo'n geval altijd makkelijker om spelers van de huidige kampioen te pakken.Eten en drinken zeker? Mignolet keeper van het jaar snap ik echt wel niet.
Het is ook niet dat Jackers meer dan de helft van de playoffs heeft gespeeld natuurlijk.Wie moet je anders pakken, niet dat er een andere keeper met kop en schouders bovenuit steekt. Het is in zo'n geval altijd makkelijker om spelers van de huidige kampioen te pakken.
Bwa, iedereen boven hem is meer doorslaggevend dan hem imo. Hij is consistent, maar zelden een uitschieter.Ik blijf me toch echt verbazen over de ongelooflijke onderschatting van Bryan Heynen. Uiteraard een terechte winnaar met Vanaken, zeker gezien het over een jaar ipv een seizoen blijft te gaan. Dus absoluut geen kritiek daarnaartoe. Maar als ge weer ziet wie allemaal boven de al jarenlange absolute dragende kracht van een ploeg staat die met hem kampioen, bekerwinnaar en twee keer vice kampioen is geworden en nu ook weer meedoet voor beide prijzen... Ik ga geen namen noemen omdat mijn punt niet kritiek op andere spelers is maar het aankaarten van Bryan zijn onderwaardering. Maar ik zal het echt nooit snappen.
En toch denk ik als Heynen uitvalt Genk ook minder punten pakt.Bwa, iedereen boven hem is meer doorslaggevend dan hem imo. Hij is consistent, maar zelden een uitschieter.
Ging het over de terugronde was Coosemans wel een logischere keuze. Maar goed, voor de zomer bijna niets gepresteerd.Wie moet je anders pakken, niet dat er een andere keeper met kop en schouders bovenuit steekt. Het is in zo'n geval altijd makkelijker om spelers van de huidige kampioen te pakken.
Bwa, iedereen boven hem is meer doorslaggevend dan hem imo. Hij is consistent, maar zelden een uitschieter.
)Profvoetballer van het jaar is veel revelanter na de competitie.Ging het over de terugronde was Coosemans wel een logischere keuze. Maar goed, voor de zomer bijna niets gepresteerd.
Blijf dat toch maar bizar vinden, die prijzen per jaargang.
ja… maar de gouden schoen klinkt wel 10x beterProfvoetballer van het jaar is veel revelanter na de competitie.