Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ieder jaar blijven ze ons verrassen met een nieuwe klote concept rond deze show, ongelooflijk. En dan doen ze iets live in Middelkerke is het alsof een verplicht nummertje is die vlug moet afgewerkt worden 🤣

Dus die zitten daar ettelijke uren, filmke van 4 ex gouden schoen winnaars en Aster in Tubeke die om de beurt een shirtje omhoog houden om dan 10 min live naar Middelkerke te gaan voor een awkward moment tussen Garcia, Aster, die ander griet en Vanaken.

Het wordt echt elk jaar slechter en slechter.

Wie moet je anders pakken, niet dat er een andere keeper met kop en schouders bovenuit steekt. Het is in zo'n geval altijd makkelijker om spelers van de huidige kampioen te pakken.
Het is ook niet dat Jackers meer dan de helft van de playoffs heeft gespeeld natuurlijk.

Ik blijf me toch echt verbazen over de ongelooflijke onderschatting van Bryan Heynen. Uiteraard een terechte winnaar met Vanaken, zeker gezien het over een jaar ipv een seizoen blijft te gaan. Dus absoluut geen kritiek daarnaartoe. Maar als ge weer ziet wie allemaal boven de al jarenlange absolute dragende kracht van een ploeg staat die met hem kampioen, bekerwinnaar en twee keer vice kampioen is geworden en nu ook weer meedoet voor beide prijzen... Ik ga geen namen noemen omdat mijn punt niet kritiek op andere spelers is maar het aankaarten van Bryan zijn onderwaardering. Maar ik zal het echt nooit snappen.

Ik blijf me toch echt verbazen over de ongelooflijke onderschatting van Bryan Heynen. Uiteraard een terechte winnaar met Vanaken, zeker gezien het over een jaar ipv een seizoen blijft te gaan. Dus absoluut geen kritiek daarnaartoe. Maar als ge weer ziet wie allemaal boven de al jarenlange absolute dragende kracht van een ploeg staat die met hem kampioen, bekerwinnaar en twee keer vice kampioen is geworden en nu ook weer meedoet voor beide prijzen... Ik ga geen namen noemen omdat mijn punt niet kritiek op andere spelers is maar het aankaarten van Bryan zijn onderwaardering. Maar ik zal het echt nooit snappen.
Bwa, iedereen boven hem is meer doorslaggevend dan hem imo. Hij is consistent, maar zelden een uitschieter.

Wie moet je anders pakken, niet dat er een andere keeper met kop en schouders bovenuit steekt. Het is in zo'n geval altijd makkelijker om spelers van de huidige kampioen te pakken.
Ging het over de terugronde was Coosemans wel een logischere keuze. Maar goed, voor de zomer bijna niets gepresteerd.
Blijf dat toch maar bizar vinden, die prijzen per jaargang.

Bwa, iedereen boven hem is meer doorslaggevend dan hem imo. Hij is consistent, maar zelden een uitschieter.

Dat is dus die onderschatting waarvan ik spreek. Dit zeggen, betekent gewoon echt dat ge geen idee hebt hoe belangrijk en vooral hoe goed Heynen is. Die gast mag eigenlijk (tenzij die een jaar lang geblesseerd is) geen één keer buiten de top 10 vallen.

Gebeurt wel meer dat er punten gegeven worden aan spelers die eigenlijk die volledige periode geblesseerd zijn of zelfs niet meer in de competitie spelen. Zegt veel over wat ge u ervan moet voorstellen. Ik kijk er niet meer naar en jaag me er ook niet meer in op, maar die onderschatting van Heynen zal ik gewoon blijven aanhalen tot die met pensioen is. En daarna wellicht ook nog.

(En ge ziet, nu gaat die vanavond zn eerste rotte match van het seizoen spelen :laugh: )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan