Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel landen hebben dit wel?
Kost allemaal geld dat de kleine ploegen niet kunnen betalen.

Als ik moet kiezen, dan kies ik toch altijd voor betere offside technologie dan doellijntechnologie alvast.
En mss gewoon een camera plaatsen op de lijn? Dat lijkt mij nu niet de duurste tussenoplossing.

Die kleine baklijnen hebben ze bij Beerschot afgekeken zeker? Nu alleen nog het zand aanleveren
Ken je iets van een voetbalveld?

Dat is gewoon ander type gras, dat veel dikker ingezaaid is. Ze doen dat omdat het gras daar het meeste afziet door de doelman die op dezelfde kant steeds staat. Kleur verschil nu is gewoon omdat het gras niet goed kan groeien. Ze proberen dat op te lossen met groeilampen maar met deze temperaturen is dat heel moeilijk.

Je ziet ook dat het veld na een week rust toch al beter is gehecht. Er komen al minder zoden los. Maar het zal behelpen zijn tot het einde na het seizoen

N'Diaye toch geen versterking tenopzichte van Mamaar

Nog steeds gigantisch veel ruimte centraal op ons middenveld

Dendoncker komt ook weer veel te kort, idem Verschaeren die weer niks laat zien eigenlijk

Ken je iets van een voetbalveld?

Dat is gewoon ander type gras, dat veel dikker ingezaaid is. Ze doen dat omdat het gras daar het meeste afziet door de doelman die op dezelfde kant steeds staat. Kleur verschil nu is gewoon omdat het gras niet goed kan groeien. Ze proberen dat op te lossen met groeilampen maar met deze temperaturen is dat heel moeilijk.

Je ziet ook dat het veld na een week rust toch al beter is gehecht. Er komen al minder zoden los. Maar het zal behelpen zijn tot het einde na het seizoen
Ik ben geen greenkeeper nee, maar dit heb ik toch nog nooit gezien? Als ze dan toch nieuwe matten gekocht hebben, waarom dan dat andere type gras niet gekocht voor die stroken. Waarom komt het dan niet overeen met de lijnen van de kleine 16? De ene kant komt het tekort en de andere kant gaat het te ver.

Defensief staat het toch allemaal zeer wankel in dit systeem. Er is gewoon geen middenveld.

Hopelijk snel een 6. Geen fan van dit systeem. Hopelijk terug naar een defensie met 4 als iedereen weer fit is.

Defensief staat het toch allemaal zeer wankel in dit systeem. Er is gewoon geen middenveld.

Hopelijk snel een 6. Geen fan van dit systeem. Hopelijk terug naar een defensie met 4 als iedereen weer fit is.

Dat middenveld is gewoon het probleem
Je speelt continu met Rits - Verschaeren tegen een overmacht en Verschaeren blijft nog graag wat hangen.

Tegenstander kan makkelijk oversteken en in recuperatie heb je geen aanspeelpunten.
Dat Hubert dit niet ziet want het is elke week van dat

Dat snap ik ook niet. Steeds veel ruimte achter onze verdediging, een onbestaand middenveld met een Rits en Dendoncker die geen man kunnen volgen maar Hubert grijpt niet in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan