Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou op zich wel goed zijn ik vond die wel vrij goed, wel wat blessure gevoelig.
Boyata is ook vrij lol grapje he
Was een heel goeie verdediger, maar al die blessures zullen zijn lijf ook geen deugd gedaan hebben. Bij Burnley wel nog ok prestaties zien leveren. Maar dat was al meer dan een jaar geleden. En gewoon iemand extra in de ziekenboeg zetten mss ook geen topplan.

Laatst bewerkt:
Ach, Mannaert was in hetzelfde bedje ziek.
Iets wat ik nooit zal snappen, drinken en rijden. Ik drink zelf amper alcohol, dus misschien daarom dat ik het me niet kan inbeelden.

tja, heeft eigenlijk niets met zijn functie te maken en zou eigenlijk niets eens in de media hoeven te verschijnen voor mij, is gewoon die mens zijn privé. (niet dat ik dronken rijden goedkeur natuurlijk, laat dat duidelijk zijn)

Laat ons hopen dat die met de bus van Eupen naar Genk is meegereden want van aan het stadion van Eupen tot Heppen is n goei 100km..

tja, heeft eigenlijk niets met zijn functie te maken en zou eigenlijk niets eens in de media hoeven te verschijnen voor mij, is gewoon die mens zijn privé. (niet dat ik dronken rijden goedkeur natuurlijk, laat dat duidelijk zijn)
Is toch gepakt na een wedstrijd van Genk op Eupen? Dus heeft toch volledig wel met zijn functie te maken. Maar inderdaad: drinken en rijden doe je sowieso niet. Maar dit zijn wel figuren die het voorbeeld zouden moeten geven aan een hele achterban

Lamkel Zé is blijkbaar op Stayen toegekomen met een sportzak van RAFC…
Zo’n figuur zet je toch direct terug op de bus naar huis

Goedkoper dan scouten en er zijn weer 1000 shirts verkocht.

Wie koopt daar in godsnaam een shirt van?

Bij Beerschot stellen ze een nieuwe CEO aan die 10 jaar geleden in de krant nog aangaf supporter van RAFC te zijn en vaak in tribune 2 stond...
Geen idee wie zotter is, ons bestuur of DLZ. :crazy:

Een paar flauwe plezanten hier en daar. De vraag is eerder : van wie anders koopt ge een shiurt van STVV? :D
2ae8a820-9139-11e9-bb98-f456c0275bda_web_scale_0.2787457_0.2787457__.jpg

Is toch gepakt na een wedstrijd van Genk op Eupen? Dus heeft toch volledig wel met zijn functie te maken. Maar inderdaad: drinken en rijden doe je sowieso niet. Maar dit zijn wel figuren die het voorbeeld zouden moeten geven aan een hele achterban

Het is nu eenmaal een zaak van "hoge bomen vangen veel wind". Een functie als DDC heeft veel voordelen qua loon, contacten, ... maar ook nadelen zoals publieke bekendheid. Hij is jammer genoeg niet de enige die zoiets lapt, maar zijn publieke bekendheid doet dit nu eenmaal fel rondgaan. Part of the deal. Ik heb daar geen medelijden mee.

Anderlecht - Club Brugge morgen om 18u30. Ik had ergens het idee dat dat tegenwoordig een 13u30 wedstrijd was. Om 18u30 een risicomatch beginnen is toch ook geen heel goed idee?
Voor mij maakt het op zich niet veel uit hoe laat we Anderlecht verslaan, maar zo'n topper op de middag vind ik wel een meerwaarde.

Anderlecht - Club Brugge morgen om 18u30. Ik had ergens het idee dat dat tegenwoordig een 13u30 wedstrijd was. Om 18u30 een risicomatch beginnen is toch ook geen heel goed idee?
Voor mij maakt het op zich niet veel uit hoe laat we Anderlecht verslaan, maar zo'n topper op de middag vind ik wel een meerwaarde.
Denk dat ze voorrang geven aan de Antwerpse derby om 13u30.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan