Om een of andere reden had ik nog voor de match zo'n voorgevoel. Ik had beter geld er op in gezet.En vooral, hoe verlies je meer dan verdiend van Dender thuis.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om een of andere reden had ik nog voor de match zo'n voorgevoel. Ik had beter geld er op in gezet.En vooral, hoe verlies je meer dan verdiend van Dender thuis.

Idem. Zei het hier thuis al. Schrijf maar op voor de eerste week 2025 : eruit tegen Beerschot en 0 op 9 na Brugge.Om een of andere reden had ik nog voor de match zo'n voorgevoel. Ik had beter geld er op in gezet.![]()
Ik hoop het, Beerschot mag ook nog iets hebben en met Club winnen op Anderlecht blijft toch altijd speciaal, ook al gebeurt het meer en meer.Idem. Zei het hier thuis al. Schrijf maar op voor de eerste week 2025 : eruit tegen Beerschot en 0 op 9 na Brugge.

Mss net goed voor hen om zich van een faillissement te behoeden. En geen zotte dingen te doen deze winter.Beerschot heeft een transferverbod gekregen, hopelijk vermijden ze opnieuw een faillissement.
Beerschot heeft een transferverbod gekregen, hopelijk vermijden ze opnieuw een faillissement.
Fixed that one for you.Er gaan deze transferperiode miljoenen gespendeerd worden! MILJOENEN IRR zeg ik u.

De vraag is wat het ergste is? Dit artikel neerschrijven, of de mensen die dus al zen artikelen lezen. Daar gaat het dus om en in dat opzicht bereikt hij dus veel lezende mensen die er hun tijd ( en discussies zoals hier )instekenOp SN3 posten ze ook zowat elk artikel van die man, telkens om aan te tonen welke enorme mauve fanboy dat is. Zit waarschijnlijk net niet in zijn Anderlecht truitje op kantoor.
Edit: en ook gewoon belachelijke content idd, sommige "artikels" slaan echt op niets, en dat is dus quasi dagelijks, wie zit daar op te wachten zeg.
ik lees zulke dingen zelf niet 
kom, is toch gewoon een grappig artikel om te lezenDe vraag wat het ergste is? Dit artikel neerschrijven, of de mensen die dus al zen artikelen lezen. Daar gaat het dus om en in dat opzicht bereikt hij dus veel lezende mensen die er hun tijd ( en discussies zoals hier )instekenik lees zulke dingen zelf niet
![]()
Ik heb het over de algemene commentaar op hem. Ik moet hem ook niet hoor, daar niet van.kom, is toch gewoon een grappig artikel om te lezen
Toen ik het las (hier!) dacht ik ook wel, shit, ik geef deze nonsens nog aandacht ookDe vraag is wat het ergste is? Dit artikel neerschrijven, of de mensen die dus al zen artikelen lezen. Daar gaat het dus om en in dat opzicht bereikt hij dus veel lezende mensen die er hun tijd ( en discussies zoals hier )instekenik lees zulke dingen zelf niet
![]()

Het ergste is dat 1 van de grootste kranten van ons land zo figuren een platform geeft. Waanzin hoe lang die al Anderlecht watcher is. Gans dat watcher systeem uiteraard van zijn eigen niet gezond.De vraag is wat het ergste is? Dit artikel neerschrijven, of de mensen die dus al zen artikelen lezen. Daar gaat het dus om en in dat opzicht bereikt hij dus veel lezende mensen die er hun tijd ( en discussies zoals hier )instekenik lees zulke dingen zelf niet
![]()
Tja, als je hoofdredacteur van het Nieuwsblad Liesbeth Van Impe bezig ziet in Vrede op Aarde dan verbaast mij dit absoluut niets hoor.Het ergste is dat 1 van de grootste kranten van ons land zo figuren een platform geeft. Waanzin hoe lang die al Anderlecht watcher is. Gans dat watcher systeem uiteraard van zijn eigen niet gezond.
Dat hij zelf denkt hilarische artikels te schrijven natuurlijk ook wel schrijnend, maar blijkbaar heeft de nieuwsblad redactie daar geen probleem mee.
Heel het concept 'watcher' holt gewoon de kritische journalistiek uit. De verplichting om dagelijks nieuws te krijgen van de club die je volgt, zorgt ervoor dat je niet kritisch kan zijn.Het ergste is dat 1 van de grootste kranten van ons land zo figuren een platform geeft. Waanzin hoe lang die al Anderlecht watcher is. Gans dat watcher systeem uiteraard van zijn eigen niet gezond.
Dat hij zelf denkt hilarische artikels te schrijven natuurlijk ook wel schrijnend, maar blijkbaar heeft de nieuwsblad redactie daar geen probleem mee.