Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral dat Hayen ook tactisch kan ingrijpen, opnieuw had ik twijfels bij zijn wissel met Talbi maar het draait toch weer goed uit. Zijn plan klopt vaak van het begin al, maar hij kan zich ook altijd wel deftig aanpassen als hij ziet dat het fout loopt.
Jullie hebben gewoon heel veel kwaliteit op de bank zitten. Ik denk niet dat Hayen zo een topcoach is. Hij heeft gewoon by far de beste kern.

Toch wel ontgoocheld hier. 2-0 voorkomen was het een en al euforie. Om dan nog 2 - 2 te krijgen en die laatste kans gered te zien worden... Da's niet leuk.
Maar we staan weer tussen de mensen. Veel volk vertrokken in de zomer, maar automatismen zijn er nu stilletjes aan aant komen 🤩

Spelen eigenlijk gewoon een goede match. Met een betere keeper staat ge waarschijnlijk gewoon voor. De kritiek wordt sterker en sterker, maar ik denk dat we nu officieel een keepersprobleem hebben.

Spelen eigenlijk gewoon een goede match. Met een betere keeper staat ge waarschijnlijk gewoon voor. De kritiek wordt sterker en sterker, maar ik denk dat we nu officieel een keepersprobleem hebben.
Match niet aan het volgen maar heb nooit gesnapt waarom Genk die is komen halen. Die deed bij Anderlecht toch ook de ene flater na de andere laatste 2 seizoenen. Nooit een puntenpakker geweest. Daarom dat Verbruggen er is in gekomen.

Wordt toch ook absoluut niet geholpen door de spelers voor zich

Half en half. Ge kunt zo bij elke goal terug tot uw spits bij wijze van spreken als ge wilt, maar ge zijt uiteindelijk het sluitstuk voor een reden.

Pas op. Zeker niet onder"waarderen" wat Antwerp presteert. Het is langs beide zijden best een goede match. Maar onze keeper is wel heel bepalend geweest in de tussenstand.

Half en half. Ge kunt zo bij elke goal terug tot uw spits bij wijze van spreken als ge wilt, maar ge zijt uiteindelijk het sluitstuk voor een reden.
1e goal is een fout en staat Kerk echt moederziel alleen op 5 meter

2e goal is Ouahdi aan het verdedigen als een preminiem. Ik had het gevoel dat hij misschien beter kon doen op dat schot, maar beide van heel kortbij.

Ongelooflijk dat we dit niet winnen 😔
We zullen het positief bekijken. We gaan als eerste de winterstop in en het lijkt nu wel dat we onze vorm terughebben.

Knap van Verboomen dat hij de VAR tegen spreekt. Was volgens mij zeer weinig aan ook.
Hoe ze 4 minuten verspelen aan zo'n standaardfase is ook wel altijd belachelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan