Anderlecht licht Genk precies ontzettend goed
Sorry.

Als Club straks wint, wordt de voorsprong tussen top-2 en de rest wel weer een beetje groter. Zo net voor nieuwjaar kan dat toch wel een verschil maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht licht Genk precies ontzettend goed

Misschien is verder kijken dan de spits , ge speelt met 3 verdedigend ingestelde spelers op het middenveld , op links ene die juist uit een blessure komt en op links Yari wat niet zen positie is .Je zit natuurlijk ook met 10 man te spelen. Dolberg is ook maar een luie spits. Qua tor-instinct absolute top in België maar in zo'n wedstrijden kan je daar even goed een zak patatten zetten.
Vraag het aan Union .....Bekijk bijlage 36673
Sorry.
Als Club straks wint, wordt de voorsprong tussen top-2 en de rest wel weer een beetje groter. Zo net voor nieuwjaar kan dat toch wel een verschil maken.
Die gaan niet willen meewerken denk ik.Vraag het aan Union .....
Al zijn vierde fout na 20 minuten. Je kan daar geen penalty voor geven maar zn volgende mag direct een kaart zijn.Burguess weer met zijn typische spel, uiteraard weer onbestraft.![]()
Ik weet niet. Een fout is een fout, in de 16 is een fout een penalty. Ze moeten niet milder fluiten in de 16 omdat de gevolgen groter zijn, de verdediging weet ook dat een fout daar grotere gevolgen heeft.Al zijn vierde fout na 20 minuten. Je kan daar geen penalty voor geven maar zn volgende mag direct een kaart zijn.
Eerste helft waren jullie toch wel veel beter.Een wedstrijd die geen winnaar verdiende.
Beide clubs staan toch een aantal plaatsen te hoog in de rangschikking.
Tijd winnen doet iedereen.
Zolang er niet of nauwelijks ingegrepen wordt zal dit nooit veranderen.
Nochtans op verplaatsing de sterkste ploeg van de competitie.Het is toch zo moeilijk voor club om op verplaatsing in de jpl iets of wat deftig en gemotiveerd voor de dag te komen. Veel te slordig zoals altijd.
Natuurlijk valt die goal weer wanneer je de wedstrijd in handen begint te nemen.
En dat tijdrekken mag echt wel eens strenger bestraft worden, hoe opvallend was dat weer. Ik snap het wel, en wij doen dat ook, maar dit was bij momenten er over.