Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet toch rood zijn voor Cuesta? speler staat anders alleen voor goal
Smets stond er centraal quasi langs en een speler die naar buiten gaat, levert geen rood op. Allé, dat was toch wat het praatje na de speeldag vertelde toen wij in zo een fase de benadeelde waren.
Die latere fase had wel een tweede geel kunnen opleveren, net zoals het echt wel penalty was op Tolu.

Niveau alleszins weer veel te laag. Ik heb echt schrik dat we in Brugge een serieus pak rammel gaan krijgen volgende week.

Niveau alleszins weer veel te laag. Ik heb echt schrik dat we in Brugge een serieus pak rammel gaan krijgen volgende week.

Ik ook, aan de andere kant zou het me ook niet echt verbazen als we opeens weer een betere wedstrijd spelen tegen een topploeg. Maar Brugge in in principe op dit moment gewoon een klasse te sterk.

Ik heb nu toch nog niet veel gezien dat een ref de wedstrijd afsluit op een moment dat er een bal in de 16 wordt gedropt waar een aanvallende speler bij kan. :lol:

Geen idee waarom dit dan geen penalty is, lijkt me dan toch wel hands? Het zou een hele dwaze penalty zijn maar volgens de regels wel correct?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan