Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ne keer op een seizoen is ook niet goed he :oi22:

De beelden van de VAR waren onduidelijk om 100% te kunnen beslissen. Maar nu kunnen we inderdaad zien dat de hand de bal wel degelijk raakt. En nu kan iedere Genk supporter dit toegeven.

Jammer voor STVV en wellicht ook belangrijk voor KRC Genk. We zullen zien..

Case closed zeker? :)
Jawel. Een keer per jaar moet ik eens al mijn frustraties kunnen botvieren op iemand.

Cercle heeft Miron Muslic aan de deur gezet.. Geen slimme keuze lijkt me..
Uiteraard geen slimme keuze, ze vertikken het om eens zelf voor de spiegel te gaan staan.
Kwaliteit van de kern is sterk verzwakt, zeker wetende dat Daland/Popovich/Da Silva Lopez vertrokken zijn en er vanachter echt wel kwaliteit te kort is. Kakou/Diakité/Magnee zijn als nieuwkomers wel goed maar hebben ook ervaring bij hun nodig. Ravych speelt zoals altijd een sterk seizoen maar valt ook geregeld uit met blessures. Miangue is hit or miss als hij speelt maar de laatste weken wel beter bezig.

Op het middenveld missen we de creativiteit van Lemarechal om het spel te verleggen.

Waarom zit er geen sensor in die bal zoals op het voorbije EK?
Dan heb je dit soort discussies niet.

En waarom kan Bangoura na de match niet gewoon zeggen "De bal raakt inderdaad mijn hand. Deze keer hadden we het geluk aan onze zijde"
Ref kan het toch niemeer afkeuren en je wint er nog wat sympathie mee.

Net Denkey verkocht voor veel dollars, dus er moet toch iets mogelijk zijn in de winterstop maar ja nu moeten ze er al de ontslagvergoeding mee betalen.
Domme zet, oké Cercle is in de competitie niet hoe bezig maar niet vergeten dat ze ook Europees spelen en het daar wel behoorlijk doen.

En waarom kan Bangoura na de match niet gewoon zeggen "De bal raakt inderdaad mijn hand. Deze keer hadden we het geluk aan onze zijde"

Ik denk oprecht dat ge dat in adrenaline van de match niet doorhebt als die bal heel licht tegen uw arm komt. Het is niet alsof die jongen de bal binnenklopt of er een of andere gigantische afwijking was.

Domme zet van Cercle, mijn insziens. Ik ben al vaker uitgesproken tegenstander van het ontslagen van een coach bij slechte resultaten. Al begon ik bij Kuyt toch ook mijn geduld te verliezen, maar kijk, hij is gebleven, de betere spelers werden speelgerechtigd en de kern verklaart dat de motiverende woorden van Kuyt een doorslaggevende factor zijn in de al bij al deftige resultaten de laatste 7 wedstrijden (9/21).

9/10 keer zijn slechte resultaten het gevolg van slechte spelers. Behalve dan bij de Rode Duivels en Tedesco, dat is dan net die 1/10 die het tegendeel bewijst.

Die Muslic vind ik persoonlijk een goeie trainer, sympathieke mens ook (al mag dat niet meespelen).
Wat hij vorig seizoen gebracht heeft met cercle was heel sterk.

Dit seizoen wat sterkhouders kwijt, dan Europees erbij. Mensen die zich van bovenaf moeien in de selectie precies en zijn commentaar erop en dan was ontslag helaas iets wat je zag aankomen.

Wete gij wa dada kost?!

Lijkt me gewoon duidelijk hands als je de curve in de bal volgt tho.

Snap het toch ook niet van Cercle, toptrainer imo.
Vooral het bestuur is daar de boosdoener.

Die mag vandaag nog Standard overpakken van Leko.

Door de opgestapelde verliezen heeft Standard geen buffer meer. Het eigen vermogen zakt steeds dieper onder nul, van -24 miljoen naar -39 miljoen euro. De schuldenlast van de club is gestegen van 55 miljoen naar 69 miljoen, waarvan 14,5 miljoen geboekt staat als financiële schuld. De rubriek overige schulden groeit van 4,6 miljoen naar 24,5 miljoen euro.

Het drama lijkt compleet, nu ook A-CAP in zwaar weer verzeild lijkt. De journalistieke onderzoekssite Josimar, die de strapatsen van 777 al geruime tijd volgt, meldt dat de waakhond van de verzekeringssector in de staat Utah A-CAP en zijn topman Kenneth King in het vizier heeft.

De schulden van de bedrijven van A-CAP zijn hoger dan wat er aan bezittingen tegenover staat. De vrees is dat A-CAP mensen die jarenlang premies op hun levensverzekering betaalden niet zal kunnen terugbetalen als ze het geld opvragen.

Belgische licentiecommissie kennende, zullen ze wel zonder problemen licentie krijgen...

Genk komt toch weer heel goed weg. Weeral slecht aan het spelen, Cuesta had er af gekunnen. Hadden wel zelf een penalty kunnen of zelfs moeten krijgen, maar dan nog. Mogen zich toch serieus zorgen beginnen maken over hun spelniveau. Is elke match zowat hetzelfde. Slecht beginnen, vroeg onder druk. Vanachter proberen op te bouwen maar dan zelf in de problemen komen omdat ploegen eindelijk door hebben dat ze gewoon heel veel druk op de man in balbezit moeten zetten. Fink vindt precies de oplossing niet, al lijkt me die vrij simpel? Gebruik Tolu meer, hier en daar een lange bal is echt geen probleem als ge zo een beest voorin hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan