starspike
Well-known member
Lees ik niet! Moet immers in het transferthread staan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben Alderweireld ook tijdens het seizoen toch vaak op café tegengekomen ze, dat mag met een korreltje zout worden genomen. Er mag niet 7/7 als een zwijn geleefd worden, maar dat kan ik ook niet veroorloven.Ja, mensen kijken meestal niet verder dan: ze verdienen veel geld (dus financieel broodjes gebakken), ze beleven hun droom, ze krijgen mogelijk ook wat privileges, ... niets te klagen.
Maar de keerzijde zou ik er toch niet voor over hebben. Als je echt jarenlang aan de top gestaan hebt, zoals Toby: heel veel weg van huis, vaak saai op hotel, veel laten qua eten/drinken/uitgaan, veel stress toch, je krijgt wel eens vanalles naar je hoofd geslingerd (of erger nog, je gezin), je lichaam dat toch wat moet doorstaan, je bent een soort van 'publiek goed', ...
Jongens hebben ook geen jeugd zoals de gemiddelde kerel gehad.
Ja ok, ze hebben er zelf voor gekozen, dat is waar...
Niet extreem zou ik willen benadrukken dat er een verschil zit op de belasting van 120min en de belastbaarheid van een gans seizoen. Ook hierin heb je verschillen tussen internationals, key players, bankzitters, ... Ook de competitie waarin je zit kan hierin verschillen. Zo simpel is dat niet.Je traint om gezond en sterk te zijn, maar quasi niets extreems. Je inspanningen zijn max 120min tegen afwisselende intensiteit. Je traint niet extreem vaak, impact op je gewrichten is ook doenbaar.
Saai op hotel op verplaatsingen bedoel je dan? Want de meeste leven toch op appartement en dergelijke. Niet onderschatten dat de persoonlijkheid van de speler hierin cruciaal is. Door de band genomen zijn profvoetballers misschien relatief extravert, maar weet dat er ook evengoed zijn die wegkwijnen uit eenzaamheid, heimwee, enz. Je kan dat echt niet onderschatten. Ook waar een speler vandaan komt is hier een belangrijke factor om rekening mee te houden.Saai alleen op hotel valt ook wel mee, anders zit je saai thuis te schimmelen of achter een bureau. Een beetje kaarten en Playstation spelen met je maatjes is niet zo erg tbh. Paar uur FIFA en CoD spelen, maandje passeert morgen en weer 10k-100k-500k-1M op de bankrekening. Het valt allemaal wel mee.
Een fortuin verdienen zorgt er echt niet voor dat je zaken zoals heimwee enz mentaal kan uitschakelen.Fortuin verdienen om gezond te zijn (waar je de hele dag tijd voor hebt) en je favoriete hobby uit te oefenen...
Ik kan het ergens gemist hebben, maar ik weet niet goed waarom pediatrie hierin benoemd wordt?Miljaar tussen dat, bezoekjes aan pediatrie en van die toestanden enzovoort amuseer je je toch gewoon rot? De enige zware dobber zal de mentale druk op het hoogste niveau zijn. Een penal missen genre Saka/Rashford, dat zal zwaar liggen.

Als ik prof en top ben dan sta ik elke maand minstens 2-4 keer op de pediatrie make-a-wish zaken te doen en shirtjes uit te delen.Ik kan het ergens gemist hebben, maar ik weet niet goed waarom pediatrie hierin benoemd wordt?
De enige zware dobber die jij beschrijft is dus, zoals ik beschreef, niet de enige mogelijke.
.Jashari ookVerdorie. Onyedika verpest hier zomaar even de dubbele zuivere hattrick.

Als die gaat stoppen, zal het toch heel moeilijk zijn om te vervangen. Iemand die het middenveld draagt en daar ook de kwaliteiten voor heeft, maar niet de nood heeft om daarin op te vallen.Blij dat Sonck ook nog eens benadrukt wat Vanaken allemaal kan en doet. Speelt weer brilliant in de luwte
Nog een klak met windmolentje en 't is Urbanus.Jutgla trekt zijn broek nog hoger voor de haterz
Vooral ook omdat het een faire match was tot dan. Niks van aanleiding om zo te reageren, wat een debieltjeBelachelijke reactie idd, was nergens voor nodig, paar matchen schorsing