Silence
Well-known member
Veel te veel individuele blunders, amaiGe speelt niet slechter dan Gent, krijgt 3 zuivere doelkansen, maar staat wel 2-0 achter.
Ongelooflijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel te veel individuele blunders, amaiGe speelt niet slechter dan Gent, krijgt 3 zuivere doelkansen, maar staat wel 2-0 achter.
Ongelooflijk.
Alles zou oké zijn.Ik hoop vooral dat 't goe is met Fadiga![]()
Zeker in gedachte met zijn vader.Ik hoop vooral dat 't goe is met Fadiga![]()
Alles ok is een groot woord he. Blijkbaar efkes buiten bewustzijn door een botsing een tijdje eerder. Is toch ook niet gezond.Alles zou oké zijn.
Toch verschieten amaai.
Enige smet op onze wedstrijd, eindelijk eens een deftige wedstrijd langs onze kant tegen een (met alle respect) zeer zwakke tegenstander.

Als er al een lijn is getoond, heb ik die gemist, maar ik dacht in de eerste herhaling dat het geen was doordat er aan de andere kant van het veld een was blijven hangen.Ik dacht ook wel buitenspel van Meijer, maar prachtige aanval wel! Blij voor Vermant.
En dat zijn er 2Voila, dat is 1!
Er is een lijn getoond, was 1 van de CV’sAls er al een lijn is getoond, heb ik die gemist, maar ik dacht in de eerste herhaling dat het geen was doordat er aan de andere kant van het veld een was blijven hangen.
De tegenstander werkt wel goed mee. Eerste wedstrijd van Beerschot die ik volledig zal zien dit seizoen en na een kwartier zie je al waarom die zo weinig punten hebben.Amai, opeens zijn we efficiënt?! Hoe kan dit...
Denk dat hij het over Union heeft hoor.De tegenstander werkt wel goed mee. Eerste wedstrijd van Beerschot die ik volledig zal zien dit seizoen en na een kwartier zie je al waarom die zo weinig punten hebben.
Aja, khad niet op de nick gelet.Denk dat hij het over Union heeft hoor.

De wederopstanding?Amai, opeens zijn we efficiënt?! Hoe kan dit...