Silence
Well-known member
Mario is de echte nummer 10.Dolberg ijzersterk toch de laatste weken
Mario topmatch vandaag en laat Moussa maar staan .
Invalbeurt van Verschaeren veelzeggend, zwak tegen een zwakke tegenstander
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mario is de echte nummer 10.Dolberg ijzersterk toch de laatste weken
Mario topmatch vandaag en laat Moussa maar staan .
En nu op een PO1 plaats, het kan snel keren!Anderlecht staat weer amper 3 punten van een rechtstreekse degradatieplaats.
Slecht geslapen ket? Was luchtig bedoelt en ben idd meer blij met de 3 punten. Relax manGulle kunt nogal een pak memmen over die lichtshow lol
who Gives a F.
Ik slaap al paar jaar slechtSlecht geslapen ket? Was luchtig bedoelt en ben idd meer blij met de 3 punten. Relax man
men excusesMaar een groot deel van ons publiek nog als 1 man achter hem. Die man komt echt overal mee weg. Want hij doet het toch zo goed?Ochgot. Wouter gaat zich nu ook al op het veld laten zien naast Hubert
Machtsgeile clown. Fans nog wat uitdagen.
Heeft geluk dat het vandaag een simpele overwinning is geworden
3-0 voorsprong met dominant voetbal verdoezelt veel voor bepaalde mensen natuurlijk.Maar een groot deel van ons publiek nog als 1 man achter hem. Die man komt echt overal mee weg. Want hij doet het toch zo goed?
Het probleem is dat sommige meer voor het anti Woutergehalte komen dan voor de voetbal .3-0 voorsprong met dominant voetbal verdoezelt veel voor bepaalde mensen natuurlijk.
Uiteraard is dat een positieve situatie voor Wouter hè, kan zich verstoppen achter deze "steun"
En nu een overduidelijke strafschop voor Beerschot niet gefloten.
Bij de buitenspelfase ook blijkbaar.'t Zal te mistig geweest zijn.
Leuk slot, zuur dat we tot dusver niet konden scoren.
Zonder die man en Coucke was "het instituut" nu al lang dood en begraven door de financiële lijken die er lagen van Van Holsbeeck en Vanden Stock..Maar een groot deel van ons publiek nog als 1 man achter hem. Die man komt echt overal mee weg. Want hij doet het toch zo goed?
Tjah, als het beleid van Roger en Herman een maatstaf is, dan wordt zowat iedere club geweldig beheerd hè.Zonder die man en Coucke was "het instituut" nu al lang dood en begraven door de financiële lijken die er lagen van Van Holsbeeck en Vanden Stock..
Dat het niet is zoals jullie het willen, tot daar aan toe, maar de periode ervoor heeft met de titels veel weggestoken, maar da's een beerput die gigantisch stinkt van de zelfbediening, wat omkoperij en ons kent ons. Dus ik vind het soms overdreven gratuit schieten op degene die nu aan het hoofd staan. En ik heb niets te zien met Anderlecht, vroeger wat B2B-deals mee gedaan (voor de overname en na de overname) en ik kan zeggen dat het na de overname véél correcter en consequenter gebeurde dan ervoor. En zolang die boekhouding niet op orde komt kan de rest niet volgen.

Ja maar als je Roger en Herman ook niet goed vond zit je al meer dan 20 jaar in het verleden, hoe relevant is het nog dan?Tjah, als het beleid van Roger en Herman een maatstaf is, dan wordt zowat iedere club geweldig beheerd hè.
Coucke kent niets van voetbal, en zorgde met Devroe voor een financiële uppercut, die hij zelf later wel min of meer heeft rechtgezet door zelf inspanningen te leveren. Vandenhaute er Duyck bijgehaald, en er zelf circa 2 miljoen ingestoken. Dat is waar. Anderzijds betaalt de man zich wel jaarlijks 400k uit.
Maar daar gaat het hele Wouter buiten gegeven niet om hè. De man speelt al minstens sinds dat laatste jaar van Kompany solo slim. Met een karrenvracht aan foute beslissingen. Die allemaal los staan van de financiële miserie en het gefoefel waar Herman ons mee opzadelde.
Tuurlijk gebeuren er ook goeie zaken op de club. Maar zolang Vandenhaute zich met het sportieve blijft moeien, komt het niet goed. Helaas toch nog een ferm deel supporters die dat blijkbaar niet willen inzien.

Daar ligt de grote fout : de moeial uithangen in het sportieve .Ja maar als je Roger en Herman ook niet goed vond zit je al meer dan 20 jaar in het verleden, hoe relevant is het nog dan?
Over het sportieve wil ik je gerust gelijk geven, en daar zou hij zich beter opzij zetten. Commercieel gezien zijn VDH en Coucke wel twee van de beste mensen die je aan boord kan hebben, en da's ook iets wat wel zijn vruchten afwerpt tbh. Het is niet allemaal slecht![]()
Uiteraard, en mochten ze zich niet moeien met het sportieve was dat zeker een pro argument. Maar Vandenhaute beslist zowat alles op zijnen alleen. en het zijn bijna altijd slechte beslissingen.Ja maar als je Roger en Herman ook niet goed vond zit je al meer dan 20 jaar in het verleden, hoe relevant is het nog dan?
Over het sportieve wil ik je gerust gelijk geven, en daar zou hij zich beter opzij zetten. Commercieel gezien zijn VDH en Coucke wel twee van de beste mensen die je aan boord kan hebben, en da's ook iets wat wel zijn vruchten afwerpt tbh. Het is niet allemaal slecht![]()
Misschien eens beginnen met een sportief directeur te zoeken die effectief luistert en handelt naar de scoutingscel?Ik vraag me dan soms wel af wat jullie plan zou zijn, maar concreet dan en niet gewoon een "capabele voorzitter/sportief directeur aanstellen".