Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het niet te zien is bij 2 of 3 herhalingen moet je ook geen 8 minuten blijven zoeken denk ik
Er is wel nog altijd een verschil tussen 8 minuten en het binnen de 20 seconden laten doorgaan. Geloof nooit dat ze het zo snel gezien hebben, en indien wel, geef dan een herhaling.

En eerst zeg je 100% zeker zijn, en daarna zeg je dat ze na 2 herhalingen en het niet zien ze maar mogen verder gaan?

Er is wel nog altijd een verschil tussen 8 minuten en het binnen de 20 seconden laten doorgaan. Geloof nooit dat ze het zo snel gezien hebben, en indien wel, geef dan een herhaling.

En eerst zeg je 100% zeker zijn, en daarna zeg je dat ze na 2 herhalingen en het niet zien ze maar mogen verder gaan?
Als de VAR wil tussen komen moeten ze 100% zeker zijn dat het in de 16 is.

Als je dat op 2 of 3 herhalingen niet kan zien of het binnen of buiten de box is mogen ze niet tussenkomen.
Want voor hands en vrije trap mag men niet tussenkomen.

Je zag toch al 2 herhalingen dat hij met zijn voeten buiten de box stond, en die waarom je de hands ziet (achter de doellijn) zie je de lijn van de 16 niet

Als de VAR wil tussen komen moeten ze 100% zeker zijn dat het in de 16 is.

Als je dat op 2 of 3 herhalingen niet kan zien of het binnen of buiten de box is mogen ze niet tussenkomen.
Want voor hands en vrije trap mag men niet tussenkomen.

Je zag toch al 2 herhalingen dat hij met zijn voeten buiten de box stond, en die waarom je de hands ziet (achter de doellijn) zie je de lijn van de 16 niet
Voor hands en vrije trap niet, maar als het er is in, is het penalty. En zijn voeten tellen niet bij hands voor zover ik weet. Ook de eerste x dat ik hoor dat een VAR maar 2 of 3 herhalingen mag gebruiken.

Bij gelijkmakers als deze mis ik Sheldon Cooper toch wel :tongue:

Voor hands en vrije trap niet, maar als het er is in, is het penalty. En zijn voeten tellen niet bij hands voor zover ik weet. Ook de eerste x dat ik hoor dat een VAR maar 2 of 3 herhalingen mag gebruiken.

Bij gelijkmakers als deze mis ik Sheldon Cooper toch wel :tongue:
Als het erin is is het penalty.
Tenzij ze beslissen dat het geen hands is 😅

Nee voeten tellen niet, maar je kan op geen enkele van die herhalingen (die wij zagen) dat het contact met de arm zeker in de 16 was?
En wij zouden toch dezelfde beelden zien op tv als de VAR bekeek?

Als het erin is is het penalty.
Tenzij ze beslissen dat het geen hands is 😅

Nee voeten tellen niet, maar je kan op geen enkele van die herhalingen (die wij zagen) dat het contact met de arm zeker in de 16 was?
En wij zouden toch dezelfde beelden zien op tv als de VAR bekeek?
Veel veronderstellingen waar ik het antwoord niet op kan weten bij de karige 2 herhalingen op 20 seconden. Dat is net het punt van kritiek op deze tussenkomst.
Maar laten we dan de 2 herhalingen op 20 seconden maatstaf dan doortrekken naar alle VAR interventies :wink:

Niet goed opnieuw, weer knullig of onterecht op achterstand (Gent, Dortmund, Union, ...) en dan weer geen antwoord van Club zelf. Genoeg balbezit maar amper iets van kansen, niet profiteren van de kleine kansen of fouten van de tegenstander terwijl zij dat dan vrij makkelijk wel doen. Geen idee wat je hier aan doet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan