Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd. Blijkbaar ook al ferme Riemer buiten gezangen in en rond het stadion. Dan weet je dat de druk immens zal worden als er punten gemorst worden én het voetbal, net als vorig seizoen, zo onbekijkbaar blijft.

Naast Stroeykens viel Edozie ook wel leuk in. Kan hopelijk Dreyer uit de ploeg spelen. ;)
Riemer moet eruit maar het helpt ook niet dat Leoni, Verschaeren, Dreyer, Vázquez, Amuzu, Simic een onaanvaardbaar niveau halen. Coosemans gaat in de fout ( en dat gaat niet de laatste keer zijn waardoor je daar ook al niet kunt wisselen wegens geen alternatief). De kern is deze transferperiode gewoon niet goed samen gesteld

Idd. Blijkbaar ook al ferme Riemer buiten gezangen in en rond het stadion. Dan weet je dat de druk immens zal worden als er punten gemorst worden én het voetbal, net als vorig seizoen, zo onbekijkbaar blijft.

Naast Stroeykens viel Edozie ook wel leuk in. Kan hopelijk Dreyer uit de ploeg spelen. ;)
Als er al geen geld is om spelers te halen gaat er al helemaal geen geld zijn om een trainer buiten te smijten en te vervangen?

Gelukkig heeft Fredberg hem tijdig een mooie contractverlenging aangeboden. ;)

Maar er komt altijd een moment dat het onhoudbaar wordt hè.
Ik vond van in het begin al geen goed idee om die die Denen de sleutels van de club te geven bij manier van spreken. Fredberg gaat riemer niet snel ontslaan, dreyer etc gaat gewoon altijd spelen.

Ik vond van in het begin al geen goed idee om die die Denen de sleutels van de club te geven bij manier van spreken. Fredberg gaat riemer niet snel ontslaan, dreyer etc gaat gewoon altijd spelen.
Denk niet dat dat nog super lang zal duren.

Verbeke, de man die Diawara, Angulo en Ishaq in 1 zomer wist te halen, incomming?

De reden waarom ik ze liever nog (minstens) een jaartje in 1B wou zien.

En binnen 2 weken is het al in en tegen Antwerp... Dat wordt een hele pijnlijke, vrees ik.

Beerschot degradeert niet hoor.

Eenmaal die nieuwe spelers wat ingespeeld zijn op mekaar, gaan we nog veel punten pakken.
En in PO3 gaan we ook gemakkelijk 18/18 pakken of zelfs meer.

Beerschot degradeert niet hoor.

Eenmaal die nieuwe spelers wat ingespeeld zijn op mekaar, gaan we nog veel punten pakken.
En in PO3 gaan we ook gemakkelijk 18/18 pakken of zelfs meer.
Ernstige gedachte? Want ik zie die kern van Beerschot niet meteen punten pakken. Cercle staat het dichtst in de buurt en die zijn volgens mij een stuk sterker. Dender, KVK en STVV leken me de eerste concurrenten voor de degradatie. Dender staat al 10 punten voor, KVK 6 en STVV 5. Niks onoverkomelijk, maar toch niet niets. KVM, OHL en consoorten zijn ook gewoon sterker. Dus Beerschot lijkt op het eerste zicht wel het zwakke broertje.

Hoe was dit penalty, en die schop op Amuzu vorige match niet?

Refs trekken hun niveau en gebrek aan consequentie van vorig seizoen vrolijk door...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan