Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb het opgegeven bij de rust, eigenlijk ervoor al maar toch tot de rust blijven kijkenDreyer mag blijven staan![]()
Leoni en Stroeyckens eraf en Rits blijft ook staan
Dit is toch gewoon pesten van Riemer
De coach zei van snel te spelen en liefst in 1 tijd..Echt ongelooflijk hoe slecht Rits is. Durft niet in duel gaan en trapt elke bal gewoon wild weg. Waarom die telkens speelt en mag blijven staan is echt niet te snappen.
Wie is er wel goed dan ?Echt ongelooflijk hoe slecht Rits is. Durft niet in duel gaan en trapt elke bal gewoon wild weg. Waarom die telkens speelt en mag blijven staan is echt niet te snappen.
Coosemans, degene die jullie eigenlijk niet op veld wouden zien staan dit seizoen.Wie is er wel goed dan ?
Vazquez een goede invalbeurt vond ikWie is er wel goed dan ?
Zonder Coosemans hebben we mss een punt of 4 en spelen we Conference League. Das een feit. Maar nog altijd niet overtuigd of je daar een gans seizoen op kan rekenen als nr1. En als er iets met hem gebeurt zit je met makelaartransfer Kikkenborg als eerste doelman.Coosemans, degene die jullie eigenlijk niet op veld wouden zien staan dit seizoen.

Bal die via een hand/arm van de aanvaller binnen gaat is altijd ongeldig. Hoe hard het ook aangeschoten is en/of de armen tegen het lichaam zijn. Dus correct van de VAR.Que? Enkel de goal van Janssen onterecht afgekeurd?
In welke fase als ik mag vragen ? Als je offside staat stade offside. Aanvallend hands is nooit geldig bij Vincent jannsen. Leer de regelsAntwerp weer mooi bestolen
Dolberg kan geen bal bijhouden of duel winnen. (Op 2 na, de minuut voor zijn wissel)Niet verwacht van Coosemans dat hij ons in sommige momenten in de wedstrijden zou houden .
Rits mag er uit , wat is me dat , ik kan daar zelfs gaan staan ....
Dreyer zou ik nu ni afschrijven , krijgt alleen maar lange ballen van Collin
Dolberg is intresiek ne betere spits dan Vazquez maar speelt gewoon op een eiland in de eerste helft
Coucke zat eerst in zijn hotel in Kos, dan in Ibiza, Bodrum etc en recent beslist om 2 weken off the radar te gaan.Er is bij Anderlecht ook meer aan de hand. De pers vraagt zich dat ook af :
Hoe komt het dat Anderlecht, dat 18 miljoen euro incasseerde aan uitgaande transfers én de groepsfase van de Europa League haalde, financieel zo weinig kan doen op de transfermarkt?
Voorts valt het ook enorm hard op dat je Coucke niet meer ziet op wedstrijden van Anderlecht. Post ook niets meer op Instagram erover. Daar is gewoon iets aan de hand. Zou me niet verbazen als hij de boel gaat verkopen.
Ja dat weet ik dus niet. Wel als hij geld eist om schulden deels mee af te betalen. Een deel van de schulden moeten ook aan hem worden betaald. Ik zeg het, er is iets loos in de hoogste rangen.Coucke zat eerst in zijn hotel in Kos, dan in Ibiza, Bodrum etc en recent beslist om 2 weken off the radar te gaan.
Coucke alleen kan niet beslissen dat men geen geld mag uitgeven denk ik?
Al lijkt er idd iets vreemds gaande