Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt ongelooflijk hoe slecht Rits is. Durft niet in duel gaan en trapt elke bal gewoon wild weg. Waarom die telkens speelt en mag blijven staan is echt niet te snappen.

Echt ongelooflijk hoe slecht Rits is. Durft niet in duel gaan en trapt elke bal gewoon wild weg. Waarom die telkens speelt en mag blijven staan is echt niet te snappen.
De coach zei van snel te spelen en liefst in 1 tijd..
Die gast heeft zelfs schrik van zijn eigen schaduw

Club heeft er indertijd goed aan gedaan hem te verkopen. Na zijn blessure niet meer op niveau gespeeld. Als je zelfs bij Anderlecht niet bij de beteren bent, tjah...

Wie is er wel goed dan ?
Vazquez een goede invalbeurt vond ik
Sardella trekt ook zijn plan.
Coosemans doet gewoon wat hij moet doen
Ashimeru bracht nog wat drive

De rest ondermaats, verschrikkelijk om te zien. Weeral.

Jorgensen liefst zo snel mogelijk naar de bank
Rits zo snel mogelijk naar Beerschot voor @Général Zantas
Dreyer mag gewoon thuis blijven, helemaal niks laten zien en incontournable

Dan het grootste probleem, onze coach
Precies Union niet kennen of hun manier van spelen niet kennen. Niet spelen vanuit eigen sterkte, maar ook hun zwakke punten niet uitspelen. Geen game plan. Elke week hetzelfde en op goed geluk

Coosemans, degene die jullie eigenlijk niet op veld wouden zien staan dit seizoen.
Zonder Coosemans hebben we mss een punt of 4 en spelen we Conference League. Das een feit. Maar nog altijd niet overtuigd of je daar een gans seizoen op kan rekenen als nr1. En als er iets met hem gebeurt zit je met makelaartransfer Kikkenborg als eerste doelman. :)

Niet verwacht van Coosemans dat hij ons in sommige momenten in de wedstrijden zou houden .
Rits mag er uit , wat is me dat , ik kan daar zelfs gaan staan ....
Dreyer zou ik nu ni afschrijven , krijgt alleen maar lange ballen van Collin
Dolberg is intresiek ne betere spits dan Vazquez maar speelt gewoon op een eiland in de eerste helft

Niet verwacht van Coosemans dat hij ons in sommige momenten in de wedstrijden zou houden .
Rits mag er uit , wat is me dat , ik kan daar zelfs gaan staan ....
Dreyer zou ik nu ni afschrijven , krijgt alleen maar lange ballen van Collin
Dolberg is intresiek ne betere spits dan Vazquez maar speelt gewoon op een eiland in de eerste helft
Dolberg kan geen bal bijhouden of duel winnen. (Op 2 na, de minuut voor zijn wissel)
Dan kan je ook geen bal vooraan houden, bijsluiten en geraakt je niet onder hun druk uit.

Die lange ballen gaan allemaal naar Sardella, Dreyer kruipt dan naar binnen.
Tijd dat die 2eruit vliegen (voor even). Je ziet aan hun manier van spelen dat ze toch niet moeten knokken voor een basisplaats

Er is bij Anderlecht ook meer aan de hand. De pers vraagt zich dat ook af :

Hoe komt het dat Anderlecht, dat 18 miljoen euro incasseerde aan uitgaande transfers én de groepsfase van de Europa League haalde, financieel zo weinig kan doen op de transfermarkt?

Voorts valt het ook enorm hard op dat je Coucke niet meer ziet op wedstrijden van Anderlecht. Post ook niets meer op Instagram erover. Daar is gewoon iets aan de hand. Zou me niet verbazen als hij de boel gaat verkopen.

Er is bij Anderlecht ook meer aan de hand. De pers vraagt zich dat ook af :

Hoe komt het dat Anderlecht, dat 18 miljoen euro incasseerde aan uitgaande transfers én de groepsfase van de Europa League haalde, financieel zo weinig kan doen op de transfermarkt?

Voorts valt het ook enorm hard op dat je Coucke niet meer ziet op wedstrijden van Anderlecht. Post ook niets meer op Instagram erover. Daar is gewoon iets aan de hand. Zou me niet verbazen als hij de boel gaat verkopen.
Coucke zat eerst in zijn hotel in Kos, dan in Ibiza, Bodrum etc en recent beslist om 2 weken off the radar te gaan.

Coucke alleen kan niet beslissen dat men geen geld mag uitgeven denk ik?
Al lijkt er idd iets vreemds gaande

Coucke zat eerst in zijn hotel in Kos, dan in Ibiza, Bodrum etc en recent beslist om 2 weken off the radar te gaan.

Coucke alleen kan niet beslissen dat men geen geld mag uitgeven denk ik?
Al lijkt er idd iets vreemds gaande
Ja dat weet ik dus niet. Wel als hij geld eist om schulden deels mee af te betalen. Een deel van de schulden moeten ook aan hem worden betaald. Ik zeg het, er is iets loos in de hoogste rangen.

Kan ook zijn dat hij de club wil verkopen met groene cijfers. En dan zijn al die middelen wel nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan