Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja goeie match van ClubHeb enkel het voorbije kwartier gezien, maar 't is toch lang geleden dat ik Club zo dominant zag, en al zeker in een match tegen Cercle.
Ik bied een bmw x5 uit 2008 voor BolatIemand interesse om een bod te doen op Bolat? Nee? Niemand? Voor mijn part gratis hoor.
Sympathiek, maar ik vrees dat we er niet van gaan afgeraken. Ook serieus loon, nog contract van 2 jaar geloof ik. Er waren geruchten dat hij keeperstrainer ging worden, maar dat is niet doorgegaan.Ik bied een bmw x5 uit 2008 voor Bolat
Klopt is vooral verdedigend dat we te kort kwamen. Terechte overwinning voor de buren.Als Skov er goesting in heeft is het toch echt een topspeler. Tzolis bevalt mij en Nilsson werkt ook altijd zeer hard.
Maar Cercle wel met een B-verdediging natuurlijk. Siquet en Daland weg is een enorm kwaliteitsverlies, dan nog eens geen Utkus/Popovic, en met Miangue uit zijn positie is dit een van de zwakste verdedigingen van de jupiler league.