Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb enkel het voorbije kwartier gezien, maar 't is toch lang geleden dat ik Club zo dominant zag, en al zeker in een match tegen Cercle.

Die Tzolis gaan ze idd. nog plezier aan beleven. Zeker aanwinst voor de pintjesliga. Skov heeft er blijkbaar ook vrede mee om in Brugge te blijven.

Als Skov er goesting in heeft is het toch echt een topspeler. Tzolis bevalt mij en Nilsson werkt ook altijd zeer hard.

Maar Cercle wel met een B-verdediging natuurlijk. Siquet en Daland weg is een enorm kwaliteitsverlies, dan nog eens geen Utkus/Popovic, en met Miangue uit zijn positie is dit een van de zwakste verdedigingen van de jupiler league.

Chanceke dat Cercle afgelopen donderdag in aanloop naar deze match quasi gans haar ploeg heeft laten rusten om goed voor de dag te kunnen komen vandaag.

Moet niet vragen naar het speelpeil als men dat niet gedaan had.

Ik bied een bmw x5 uit 2008 voor Bolat
Sympathiek, maar ik vrees dat we er niet van gaan afgeraken. Ook serieus loon, nog contract van 2 jaar geloof ik. Er waren geruchten dat hij keeperstrainer ging worden, maar dat is niet doorgegaan.

Gillekens zat vrijdag trouwens in de tribune, hoe zou die zich dan voelen?

Als Skov er goesting in heeft is het toch echt een topspeler. Tzolis bevalt mij en Nilsson werkt ook altijd zeer hard.

Maar Cercle wel met een B-verdediging natuurlijk. Siquet en Daland weg is een enorm kwaliteitsverlies, dan nog eens geen Utkus/Popovic, en met Miangue uit zijn positie is dit een van de zwakste verdedigingen van de jupiler league.
Klopt is vooral verdedigend dat we te kort kwamen. Terechte overwinning voor de buren.

Correcte analyse van Hein, onze kern is totaal niet voldoende om dit jaar bovenaan mee te doen. Desondanks wel weer goed gespeeld, veel kansen afgedwongen maar o zo veel individuele fouten en verkeerde keuzes. Echt om uw haren van uit te trekken.

Staat Rits op het veld of nog in de kleedkamer? 😅
Nog niet gehoord of gezien de eerste 14 minuten

Ons gameplan is toch onbestaande

Ja tis een duw.

Als we dit consequent fluiten geen probleem. Elke corner penalty dan

Rodriguez met de bovenarm dus hands zeker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan