Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Club had gelijk om hem maar 1 jaar contract te geven en jaar na jaar zien gheysen heeft hem direct 5 jaar gegeven
Mijnheer Gheysens geeft geen contracten. Was een transfer van het rampzalige jaar dat Sven Jacques technisch directeur was. 31 miljoen uitgegeven en maar 1 miljoen binnen gekregen. Met Pacho, Yusuf en Balikwisha waren natuurlijk ook wel geslaagde transfers bij.

Ex-Club Brugge-trainer Christoph Daum (70) overleden

Altijd spijtig gevonden dat hij maar 1 jaar bij ons wou coachen en wegging om familiale redenen als ik me goed herinner. Een van onze beste coaches dat we gehad hadden.

Maar is toch zelfs geen geel?
Heeft wel bal, maar op kleine hoek na blijft het wel tackle van vanachter, dat blijft gevaarlijk voor blessures als je dat niet ziet komen.
Ik denk niet dat tackle van vanachter tout court mag. Dit was misschien niet 100% van achter, maar wel hoge intensiteit, alles mee en op snelheid, kvond het ook wel gevaarlijk en geel op zijn plaats, bal raken of niet.

Laatst bewerkt:
Heeft wel bal, maar op kleine hoek na blijft het wel tackle van vanachter, dat blijft gevaarlijk voor blessures als je dat niet ziet komen.
Dus ik denk niet dat tackle van vanachter tout court mag.
Ik kan niet meteen terugvinden dat het fout (laat staan geel) is bij een tackle op de bal

Nu bestraf je dit even zwaar als Siquet die te laat komt, geen bal heeft en met zijn voet/knie iemand in zijn gezicht raakt. (Intentie kan men hier niet aanhalen want de Dender speler heeft niet enkel de intentie, die speelt ook gewoon de bal)

Dan is 1 van die 2 beslissingen fout bestraft voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan