Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bengaals vuur naar een speler die neerlag en in de vakken met clubfans geworpen. Blijkbaar waren er zelfs effectief gewonden.

Beerschot kreeg voor soortgelijk feit, zonder gewonden, 2 wedstrijden achter gesloten deuren. En de dader werd met een schedelbreuk het ziekenhuis ingeklopt.

Benieuwd wat het hier gaat zijn. Ik zie in de media weinig tot geen bericht hieromtrent? Jammer.

Beerschot kreeg voor soortgelijk feit, zonder gewonden, 2 wedstrijden achter gesloten deuren. En de dader werd met een schedelbreuk het ziekenhuis ingeklopt.

Benieuwd wat het hier gaat zijn. Ik zie in de media weinig tot geen bericht hieromtrent? Jammer.
als het niet uitgebreid in het nieuws komt ontsnap je vaak, de willekeur (bij de media) is toch ook vreemd

Top eerste 35 min, daarna een doelpuntje weggegeven en Westerlo in de wedstrijd laten komen.
Wedstrijd is nog niet gespeeld.

Heel even inderdaad het gevoel dat je die 3-2 nog kon maken en dat er dan nog iets inzat. Maar gisteren algemeen gewoon veel te zwak, vooral verdedigend zag het er niet altijd even goed uit. Ook bv. Mebude helemaal niet gezien.

Ik had het gevoel ook dat er minder vechtlust was bij Westerlo en dat het er wat nonchalant uitzag: wij staan eerste, wij gaan dat varkentje hier wel eens wassen. Niet dus, verdiende 3 punten voor Gent. Voetjes op de grond en terug knallen tegen OHL nu.

Die zou toch echt beter stoppen met voetballen. Straks zit ie nog voor de rest van zijn leven in een karretje :unsure:

Die zou toch echt beter stoppen met voetballen. Straks zit ie nog voor de rest van zijn leven in een karretje :unsure:
Doodzonde, zo'n goede speler. Helaas niet gemaakt voor topsort.

Was te verwachten, jammer genoeg.

Het blessureleed begint weeral bij ons.
Ook wel zelf gezocht natuurlijk als je spelers haalt die blessuregevoelig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan