Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had er vorig jaar 15 in een kaksysteem
Dat weet ik, maar die heeft nooit 25 goals gemaakt in 1 seizoen. Ene keer 23 goals en dat was zijn beste seizoen. Iets wat ik hem niet meer snel zie doen. Kan die eens een uitschieter hebben van 25 goals? Zeker. Maar dat gaat wel wat tegendraads zijn met zijn carrière tot nu toe.

Wat een kakvoetbal wordt er op de mat gebracht in dit openingsweekend. Is er eigenlijk één team klaar om eraan te beginnen? We mogen de play-offs bedanken zeker hiervoor (vroeg beginnen/laat eindigen/meeste wedstrijden)

3 goals en 1 overwinning in 4.5 wedstrijden. Je zou denken dat het de cijfers van KVK zijn, maar het is dus gewoon de openingsspeeldag.

Competitie begint hier gewoon veel te vroeg. Ze hadden kans om er iets aan te doen maar kozen weer niet op dat te doen. Moeten ze ook niet klagen.

Eigenlijk 4 matchen die op 0-0 hadden moeten eindigen.

Eerste helft was zeker goed, Charleroi was nergens. Na de rust vergeten de 0-2 te maken en dan slik je bijna nog de gelijkmaker in het slot. En eerste zege op Charleroi sinds 2018 :love:

Volgende week dat andere zwarte beest...

Laatst bewerkt:
Eerste helft was zeker goed, Charleroi was nergens. Na de rust vergeten de 0-2 te maken en dan slik je bijna nog de gelijkmaker in het slot. En eerste zege op Charleroi sinds 2018 :love:

Volgende week dat andere zwarte beest...
Laatste match toch gewonnen van Anderlecht? En tis niet dat die in vorm zijn

Laatste match toch gewonnen van Anderlecht? En tis niet dat die in vorm zijn
Die match was voor beide teams eigenlijk overbodig, zeker naar het einde toe. Daarvoor haalden we 3/24 tegen jullie; ook tegen een Anderlecht uit vorm haalden we zelden iets. En dat zijn telkens absolute strontmatchen.

Westel kampioen!
Voor mij goed!

Na het seizoen van vorig jaar toch al even een fijn momentje ... helemaal alleen op nummer 1. Vooral ook een ploeg gezien met veel vechtlust, ze knokten echt voor elke bal, wat zeker nodig is tegen Cercle. Dat heeft Simons er toch goed in gekregen. En de gouden Stier in onze rang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan