Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja… een penalty die imo geen was en een flatertje van Mignolet doen ons de das om. Zelf te weinig echte kansen bij elkaar gespeeld. Onze youngsters hebben het goed gedaan.

Verder Vanaken te weinig aanvallend gezien. Onyedika slap ingevallen. Jutgla en Nusa waren niks. Tzolis wel flitsen van zijn talent laten zien.

Tenslotte wel blij dat Hayen durfde ingrijpen na 55 min.

Ja… een penalty die imo geen was en een flatertje van Mignolet doen ons de das om. Zelf te weinig echte kansen bij elkaar gespeeld. Onze youngsters hebben het goed gedaan.

Verder Vanaken te weinig aanvallend gezien. Onyedika slap ingevallen. Jutgla en Nusa waren niks. Tzolis wel flitsen van zijn talent laten zien.

Tenslotte wel blij dat Hayen durfde ingrijpen na 55 min.
Heb enkel de laatste 10 minuten gezien. Dus kan er niet veel over zeggen.

Wat een bedroevende penalty zeg. Als dat weer de norm gaat zijn van dit seizoen, het zal weer de moeite zijn.

Als die direct na die lichte duw ging liggen had ik nog iets meer kunnen begrijpen, maar die gaat duidelijk pas liggen als hij merkt dat hij niet meer uitkomt met zijn stappen.

Wat een bedroevende penalty zeg. Als dat weer de norm gaat zijn van dit seizoen, het zal weer de moeite zijn.

Als die direct na die lichte duw ging liggen had ik nog iets meer kunnen begrijpen, maar die gaat duidelijk pas liggen als hij merkt dat hij niet meer uitkomt met zijn stappen.
Ik heb vooral de norm gezien voor het geven van geel voor protest. De eerste geven en de rest weer "vergeten". We gaan weer een seizoen vol discussie tegemoet.

Ik heb vooral de norm gezien voor het geven van geel voor protest. De eerste geven en de rest weer "vergeten". We gaan weer een seizoen vol discussie tegemoet.
Ik heb de partij nu niet gezien, maar als dat al niet lukt in de eerste partij van het seizoen, dan gaat het al zeker moeilijk zijn om dat consequent te gaan toepassen tijdens de rest van het seizoen.

Daar moeten ze toch iets op vinden, een gele kaart nemen ze met plezier nadien doen ze lustig verder ref gaat nooit rood geven.
De oplossing is simpel he: consequent zijn. Voor mijn part mag de eerste keer een waarschuwing zijn, de tweede keer geel en de derde keer rood. Doe dat steevast en het zal snel gedaan zijn met dat tijdrekken.

De oplossing is simpel he: consequent zijn. Voor mijn part mag de eerste keer een waarschuwing zijn, de tweede keer geel en de derde keer rood. Doe dat steevast en het zal snel gedaan zijn met dat tijdrekken.
Gewoon direct geel, zoals ook voorzien was. Anders gaat iedereen om de beurt zeiken tegen de scheids.

En het jent onnodig het publiek, heb niks tegen hem maar stond er gewoon mee te lachen. Als er bal van de ballen jongens kwam gewoon voorbij lopen alsof hij het niet zag om da de verste bal te gaan halen.

Gewoon direct geel, zoals ook voorzien was. Anders gaat iedereen om de beurt zeiken tegen de scheids.
Ging over het tijdrekken van de doelman hé. Dat mekkeren tegen de scheids mag inderdaad direct geel zijn. En bij een tweede keer zonder twijfel een tweede geel geven, ik ben ervan overtuigd dat na de eerste paar rode kaarten het direct gedaan gaat zijn met dat mekkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan