PO2 is ook mogelijk.Kijk al uit naar die play offs![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PO2 is ook mogelijk.Kijk al uit naar die play offs![]()

Excuus, IG.Welke tweet? Ik volg dat allemaal niet.
Ben benieuwd naar ons eigen veld binnen paar weken, nu cercle bezig en dan wij 4 keer op 2 weken, terwijl het veld toch ook niet zo goed meer is denk ik.Dat veld
Kben benieuwd of Coucke al spijt heeft van zijn tweet.
.
Renard heeft werk'Maar' 0-3, toch een kleine blamage voor Club
Nee, dit zag je natuurlijk van ver aankomen dat Anderlecht in de huidige omstandigheden geen schijn van een kans maakte. Nu is het hopen op een paar deftige transfers en de geblesseerden die hopelijk op een fatsoenlijk niveau terugkeren anders gaat het seizoen er snel opzitten.
Je mag die interviews niet te serieus nemen volgens mij. Beetje professionele coach gaat zijn team niet zomaar te kakken zetten bij de pers. Wat betekenisloze blabla voor de tv en de recht achter de schermen.Ik hoop dat Hubert binnenskamers veel kritischer is want dit was meer dan enkel een verschil in efficiëntie
Tuurlijk niet. Bij jullie zijn dat spelers die wekelijks mee doen. Bij ons zijn daar spelers bij die tegen degradatie in 1B spelen. Dat is gewoon 2 klasse verschil. Wat je ook zag vandaagLekkere overwinning
Zegt uiteraard niet alles, maar de gemiddelde leeftijd van de starters was voor beide ploegen identiek: 25,5![]()
Bij de ene uit noodzaak, bij de andere omdat ze het gewoon verdienenLekkere overwinning
Zegt uiteraard niet alles, maar de gemiddelde leeftijd van de starters was voor beide ploegen identiek: 25,5![]()
Ik vind dreyer niet slecht.. ziet er alleen geen anderlechtspeler uit.Dat boeit me nog niet zo zeer. Dreyer aan de overkant is enkele gradaties erger.
Degreef ook beter centraal dan op de flank
Interview van Hayen was even slecht, Hubert zou terecht verl kritischer moeten zijn maar ook Hayen mag echt wel wat verder dan gewoon het resultaat kijken: op deze manier krijgen we tegen Juve en Man City gewoon 2x een zwaar pak slaag. We waren gewoon slecht en hadden enkel het geluk dat rsca zo mogelijk nog slechter was. Het aantal foute passes was niet op 2 handen te tellen en dat lag echt niet enkel aan het veldIk hoop dat Hubert binnenskamers veel kritischer is want dit was meer dan enkel een verschil in efficiëntie
Geen bron behalve SN3 forum, maar blijkbaar waren spelers van beide partijen aan het klagen over het veld, dus zal er toch minstens deels mee te maken hebben.Interview van Hayen was even slecht, Hubert zou terecht verl kritischer moeten zijn maar ook Hayen mag echt wel wat verder dan gewoon het resultaat kijken: op deze manier krijgen we tegen Juve en Man City gewoon 2x een zwaar pak slaag. We waren gewoon slecht en hadden enkel het geluk dat rsca zo mogelijk nog slechter was. Het aantal foute passes was niet op 2 handen te tellen en dat lag echt niet enkel aan het veld
Interview van Hayen was even slecht, Hubert zou terecht verl kritischer moeten zijn maar ook Hayen mag echt wel wat verder dan gewoon het resultaat kijken: op deze manier krijgen we tegen Juve en Man City gewoon 2x een zwaar pak slaag. We waren gewoon slecht en hadden enkel het geluk dat rsca zo mogelijk nog slechter was. Het aantal foute passes was niet op 2 handen te tellen en dat lag echt niet enkel aan het veld