Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke tweet? Ik volg dat allemaal niet.
Excuus, IG.

Nu niks wereldschokkends hoor.

Dat veld :eek:

Kben benieuwd of Coucke al spijt heeft van zijn tweet.
Ben benieuwd naar ons eigen veld binnen paar weken, nu cercle bezig en dan wij 4 keer op 2 weken, terwijl het veld toch ook niet zo goed meer is denk ik.
En interview Hans nu, zo een wallen onder zijn ogen 😅.

'Maar' 0-3, toch een kleine blamage voor Club :wink:

Nee, dit zag je natuurlijk van ver aankomen dat Anderlecht in de huidige omstandigheden geen schijn van een kans maakte. Nu is het hopen op een paar deftige transfers en de geblesseerden die hopelijk op een fatsoenlijk niveau terugkeren anders gaat het seizoen er snel opzitten.

'Maar' 0-3, toch een kleine blamage voor Club :wink:

Nee, dit zag je natuurlijk van ver aankomen dat Anderlecht in de huidige omstandigheden geen schijn van een kans maakte. Nu is het hopen op een paar deftige transfers en de geblesseerden die hopelijk op een fatsoenlijk niveau terugkeren anders gaat het seizoen er snel opzitten.
Renard heeft werk

Ik hoop dat Hubert binnenskamers veel kritischer is want dit was meer dan enkel een verschil in efficiëntie
Je mag die interviews niet te serieus nemen volgens mij. Beetje professionele coach gaat zijn team niet zomaar te kakken zetten bij de pers. Wat betekenisloze blabla voor de tv en de recht achter de schermen.

Lekkere overwinning :coolbrows:

Zegt uiteraard niet alles, maar de gemiddelde leeftijd van de starters was voor beide ploegen identiek: 25,5 :tongue:

Lekkere overwinning :coolbrows:

Zegt uiteraard niet alles, maar de gemiddelde leeftijd van de starters was voor beide ploegen identiek: 25,5 :tongue:
Tuurlijk niet. Bij jullie zijn dat spelers die wekelijks mee doen. Bij ons zijn daar spelers bij die tegen degradatie in 1B spelen. Dat is gewoon 2 klasse verschil. Wat je ook zag vandaag

Ik hoop dat Hubert binnenskamers veel kritischer is want dit was meer dan enkel een verschil in efficiëntie
Interview van Hayen was even slecht, Hubert zou terecht verl kritischer moeten zijn maar ook Hayen mag echt wel wat verder dan gewoon het resultaat kijken: op deze manier krijgen we tegen Juve en Man City gewoon 2x een zwaar pak slaag. We waren gewoon slecht en hadden enkel het geluk dat rsca zo mogelijk nog slechter was. Het aantal foute passes was niet op 2 handen te tellen en dat lag echt niet enkel aan het veld

Interview van Hayen was even slecht, Hubert zou terecht verl kritischer moeten zijn maar ook Hayen mag echt wel wat verder dan gewoon het resultaat kijken: op deze manier krijgen we tegen Juve en Man City gewoon 2x een zwaar pak slaag. We waren gewoon slecht en hadden enkel het geluk dat rsca zo mogelijk nog slechter was. Het aantal foute passes was niet op 2 handen te tellen en dat lag echt niet enkel aan het veld
Geen bron behalve SN3 forum, maar blijkbaar waren spelers van beide partijen aan het klagen over het veld, dus zal er toch minstens deels mee te maken hebben.

Ge zag toch wel duidelijk dat afzetten niet ging op dat veld. Dat gras heeft totaal geen tijd gehad om in te wortelen.

Dat is eigenlijk gewoon 300k€ in de vuilbak, het heeft meer te maken met de perceptie om goed te doen dan effectief goed te doen

Gast Club moest niet eens voluit gaan, waarom zouden ze zelfs? Beter energie sparen voor de andere matchen.
Anderlecht was gewoon ZO slecht.

Wij hadden totaal geen geluk, we speelden gewoon maar aan 60% omdat niet meer nodig was. Nog nooit zo'n slecht Anderlecht gezien in jaren.

Toch op zijn minst een opmerkelijk moment, Mats Rits wordt er afgelopen en beslist vervolgens zijn tegenstander stevig af te gaan stoppen, zelfs zo erg dat hij gewoon zijn broek aftrekt. Meer dan terecht geel lijkt mij dan. Maar neen hoor, Mats gaat nog wat gaan mekkeren tegen de scheidsrechter.

Voetballend zo beperkt onze Mats, en ook Dendoncker komt daar gewoon tekort. Zolang men die 6 en 8 positie niet op orde krijgt, gaat dit Anderlecht echt niet goed voetballen.

Uiteraard helpt het niet dat Amuzu en Dreyer vooral uitblinken in het maken van slechte beslissingen, en je centraal duo achterin voetballend ook al tekort komt.

Maar de enige spelers die ons echt kunnen laten voetballen zijn Dolberg, Stroeykens, Sardella en Degreef. Hopelijk kan Chino daar ook aan bijdragen. En haalt men een voetballende centrale verdediger.

Die voetballende 6 speler zal wel weer onhaalbaar zijn, als men er al zelfs naar zou zoeken.

Ik vond Club echt niet sterk eerste helft twee kansen twee goals. Rsca toch paar goede kon makkelijk 2-2 zijn. Tweede helftwa rsca zwakker maar die kans metrits die moet die doorsteken ipv vazques.. jadalaatste half uur was de veer gebroken en zag het er triestig uit voor rsca.

Blijf erbij wij geven te veel kansen weg , Leuven, westerlo..union...
Zo euforisch ben ik niet, al smaak een winst op rsca altijd zoet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan