Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker! Hier hetzelfde met 2 zeer jonge kinderenMehKomt hier wel hard binnen. Sinds ik zelf kindjes heb, raakt me zo'n nieuws nog eens zo hard, kan me echt niet voorstellen wat zijn vrouw en dochter nu door moeten..
Meerdere keren genezen verklaard en dan toch fout aflopen...RIP Miguel Van Damme![]()

Anderlecht vorig jaar wel 14 spelers op uitleen, dat zal dus gene waar meer zijn 
Gelukkig zijn we van die brol ook allemaal bijna vanaf![]()
FIFA to introduce new loan regulations
Following the decision passed by the FIFA Football Stakeholders Committee last year, They will be submitted to the FIFA Council for approval at its next meeting with a view to their entering into force on 1 July 2022.www.fifa.com
Vanaf volgend seizoen nog maar 8 spelers die je mag uitlenen, uitgezonderd spelers onder de 21 jaar oud. Uitleenbeurten mogen ook niet meer langer zijn dan 1 jaar. Vanaf het seizoen erna nog maar 7 spelers en het seizoen erna nog maar 6 spelers zelf.
Op Europees vlak gaat dat voor veel problemen zorgen bij bepaalde clubs, ik heb hier enkele weken terug al eens een overzicht gegeven van bepaalde clubs met 10, 15 of 20+ spelers op uitleen. Dat zal dus allemaal voorbij zijn. Mogelijks grote uitverkoop bij veel Europese clubs. Geen volledige B- en C-kernen meer.
In Belgie dit seizoen geen enkele ploeg boven de 8, wel enkele ploegen net op de 8Anderlecht vorig jaar wel 14 spelers op uitleen, dat zal dus gene waar meer zijn
![]()

Dat was vooral in het kader van het uitzweten van de te zware contracten van de brol die Herman en Devroe binnenhaalden.Anderlecht vorig jaar wel 14 spelers op uitleen, dat zal dus gene waar meer zijn![]()

Nederlanders hebben overschot van gelijk. Ons voetbal is het ene schandaal na het andere. En dan moet de bom eigenlijk nog echt barsten als de mensen voor het gerecht moeten komen.![]()
Nederlandse topclubs begraven de BeNeLiga: "Geen draagvlak" | sporza
De Nederlandse topclubs zetten gesprekken over de Belgisch-Nederlandse voetbalcompetitie stop. Dat laat de Pro League weten.sporza.be
Mooi zo. Dat plan mogen ze in de allerdiepste schuif steken van mij.
"Bij de kleine landen in het Europese voetbal is het ordewoord toch schaalvergroting, waarbij clubs zich verenigen om grotere markten te creëren om toch nog enigszins in de buurt te blijven van de vijf, zes grootste competities en de financiële kloof niet te groot te laten worden."
"Anders dan de voorbij tijd was de UEFA dat idee nu schijnbaar wel genegen, net omdat ze bij de UEFA ook wel beseften dat de kloof te groot dreigde te worden."
"Het zou nu kunnen dat België de internationale tendens in de volgende 10 of 15 jaar gaat missen."