Général Zantas
Well-known member
Voetbalspelers liggen daar totaal niet van wakker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kevin De Bruyne speelt voor een regime (UAE) dat mee verantwoordelijk is voor de grootste humanitaire ramp van het afgelopen decennium, denk je dat hij daar van wakker ligt?De sponsors hebben al afgehaakt omdat ze niet met Overmars geassocieerd willen worden. De vraag is nu welke spelers Overmars nog kan aantrekken. Gaan er spelers zijn die ook niet met Overmars geassocieerd willen worden? En zal dan plots niet het idee beginnen leven dat spelers die wel een akkoord bereiken met Overmars zijn gedrag goedkeuren? Ik acht dat scenario (guilty by association) niet onmogelijk. En dan zal de imagoschade voor Antwerp niet te overzien zijn.
Matthijs de Light, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld, Davy Klaassen, Daley Blind, Siem de Jong, Anwar El Ghazi, Jairo Riedewald, Kenny Tete en Justin Kluivert vulden de kassa. Dat waren niet meteen ontdekkingen van Overmars.Ge kunt natuurlijk niet alleen maar voltreffers hebben he. Ik denk dat de balans serieus in zijn voordeel is.
Welke ramp is dat ?Kevin De Bruyne speelt voor een regime (UAE) dat mee verantwoordelijk is voor de grootste humanitaire ramp van het afgelopen decennium, denk je dat hij daar van wakker ligt?

Ik denk niet dat hij Qatar bedoeldeWelke ramp is dat ?
Qatar ligt niet in de uae volgens mij![]()
.Welke ramp is dat ?
Qatar ligt niet in de uae volgens mij![]()
Kevin De Bruyne speelt voor een regime (UAE) dat mee verantwoordelijk is voor de grootste humanitaire ramp van het afgelopen decennium, denk je dat hij daar van wakker ligt?
In je lijst van "floppers" staan natuurlijk een heel deel spelers die kwamen toen er nog een loonplafond was. Toen hem verweten werd dat hij niks durfde uit te geven.Matthijs de Light, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld, Davy Klaassen, Daley Blind, Siem de Jong, Anwar El Ghazi, Jairo Riedewald, Kenny Tete en Justin Kluivert vulden de kassa. Dat waren niet meteen ontdekkingen van Overmars.
Dat waren Andre Onana (150.000 euro en gratis weg in de zomer), Arkadiusz Milik (2,8 miljoen euro en verkocht voor 32 miljoen), Davinson Sanchez (5 miljoen euro en verkocht voor 42 miljoen), Hakim Ziyech (11 miljoen en verkocht voor 40 miljoen), Nicolas Tagliafico (4 miljoen), Maximilian Wöber (8 miljoen en verkocht voor 10 miljoen), Frenkie de Jong (gekocht voor een paar honderdduizend euro en verkocht voor 86 miljoen, al incasseerde Willem II in totaal 10 miljoen via bonussen), Antony (20 miljoen) en Kasper Dolberg (gekocht voor 270.000 euro en verkocht voor 20 miljoen) wél.
Andere jongens zoals Tobias Sana (320.000 euro), Lucas Andersen (1,5 miljoen), Mike van der Hoorn (3,8 miljoen), Lerin Duarte (3 miljoen), Daley Sinkgraven (7 miljoen), Richairo Zivkovic (2 miljoen), Diederik Boer (1 miljoen), Nick Viergever (2 miljoen), Robert Muric (250.000 euro) Nemanja Gudelj (6 miljoen), Amin Younes (2,8 miljoen), Mateo Cassierra (5,5 miljoen), Heiko Westermann (gratis), Luis Orejula (3,7 miljoen), Rasmus Kristensen (5,5 miljoen), Siem de Jong (2,8 miljoen), Dennis Johnsen (2,4 miljoen), Dominik Kotarski (2 miljoen), Nicolas Kühn (2 miljoen), Giovani (1,5 miljoen), Lisandro Magallan (9 miljoen), Dejan Meleg (650.000 euro), Hassane Bandé (8 miljoen), Zakaria Labyad (6 miljoen) en ook David Neres waren géén succes. Die laatste werd gekocht voor 17 miljoen euro, piekte in 2019 maar werd verkocht voor 12 miljoen euro.
aantal toptransfers deed met Dusan Tadic, Hakim Ziyech, Daley Blind, Antony en Sebastien Haller, gekoppeld met een aantal absolute toptalenten van de eigen jeugd zoals Donny van de Beek, Ryan Gravenberch, Matthijs de Ligt en anderen. Overmars lijkt vooral goed te gedijen wanneer hij veel geld mag uitgeven
Hij stond 350miljoen in de plus zeker ? 1/3 komt van De Jong en Dolberg in feite
![]()
Lawyers to submit Yemen war crimes dossier to UK police
Key figures in Saudi Arabia and UAE accused of crimes against humanity include investors in Britainwww.theguardian.com

Ik ben de laatste om nonkel Herman hier te verdedigen, maar Biglia, Suarez, Hassan, Wilhelmson, Pareja, Mitrovic, Mbemba, Mbokani, Kouyaté.Want je kan er ook een boeltje van maken als je een topclub leidt, zie maar naar Van Holsbeeck bij Anderlecht.![]()
Ik ben de laatste om nonkel Herman hier te verdedigen, maar Biglia, Suarez, Hassan, Wilhelmson, Pareja, Mitrovic, Mbemba, Mbokani, Kouyaté.
Toch stuk voor stuk toppers die in het huidige voetbal voor veel meer geld zouden verkocht zijn.
Probleem bij Herman waren niet zijn eerste 5 jaar maar de weg die hij nadien opgegaan is. Als we kritiek leveren op de man moet je die laatste 5 jaar niet vergeten, daar gaat het dan over.Ik ben de laatste om nonkel Herman hier te verdedigen, maar Biglia, Suarez, Hassan, Wilhelmson, Pareja, Mitrovic, Mbemba, Mbokani, Kouyaté.
Toch stuk voor stuk toppers die in het huidige voetbal voor veel meer geld zouden verkocht zijn.
Met wat geluk stopt Alken-Maes ook met sponsoring en krijgen we drinkbaar bier.Een gemiste kans en overdreven reacties, dat vat het zowat samen. Kans is groot dat de CEO's van die ex-sponsors zelf al dickpics hebben gestuurd en/of hun vrouwelijke medewerkers niet 100,00% ethisch behandeld hebben. Achja, ik ga er in ieder geval niet minder graag in de tribune voor zitten. COYR
Zou de Marc geen goeie connecties hebben met Heineken??Met wat geluk stopt Alken-Maes ook met sponsoring en krijgen we drinkbaar bier.