Jupiler Pro League 2021-2022

Gent wordt op die manier 2 keer gestraft zonder dit zelf te veroorzaken. Laat dan toch gewoon uitsupporters toe ipv een ploeg te straffen die niets verkeerd doet.
Je kan het zo bekijken of je kan het bekijken dat Beerschot nu haar thuisvoordeel (stuwende supporters) niet heeft en Gent dus bevoordeeld wordt. Als uitploeg speel je makkelijker in een leeg stadion dan in een vol stadion, daar zijn tijdens covid cijfers over verzameld.

Zijn mensen daar serieus boos over? Heerlijk toch, dat hoort toch gewoon bij het voetbal. Lamkel Ze zijn vieringen kon ik ook altijd wel van genieten.

Zijn mensen daar serieus boos over?
Enkel als het over spelers gaat van de ploeg waar we tegen supporteren, ook al hebben we geen flauw idee waarom behalve dat het altijd zo geweest is.

Ik vind zulke acties ook geweldig, des te meer als ze wat usual suspects hier op stang kunnen jagen.

Vind dat nu ook geen drama hoor, maar goed als Lang zijn vingertje op de mond legt (toen ie nog beslissend was) stond ook iedereen te schuimbekken.
Al ben ik dan ook wel van het principe dat je niet moet komen janken als je dan een tik krijgt plots.
Ging dan 2 min later trouwens neer in de 16 om iemand een kaart aan te naaien, maarja, tis een ""pleintjesvoetballer"", dat zien we wel door de vingers.

Laatst bewerkt:
Als ge u tegenstander wilt belachelijk maken draait ge die dul door een serieuze dribbel uit u voeten te schudden. Zo combineert ge het entertainment met het nuttige. Op de bal gaan staan vind ik vooral onnuttig show verkopen.

Als ge u tegenstander wilt belachelijk maken draait ge die dul door een serieuze dribbel uit u voeten te schudden. Zo combineert ge het entertainment met het nuttige. Op de bal gaan staan vind ik vooral onnuttig show verkopen.
Op het hoogste niveau kom je daar nog mee weg, maar doe dat in de lagere- of amateurreeksen en je wordt gewoon aan gort getrapt.

Je kan het zo bekijken of je kan het bekijken dat Beerschot nu haar thuisvoordeel (stuwende supporters) niet heeft en Gent dus bevoordeeld wordt. Als uitploeg speel je makkelijker in een leeg stadion dan in een vol stadion, daar zijn tijdens covid cijfers over verzameld.
Ik vind het gewoon erover dat een ploeg (door de traagheid van de bonden) gewoon zelf kan bepalen wanneer ze hun straffen gaan "uit zitten"

Efkes de beroepsprocedure uitbuiten

dat deed hij daarna toch, of niet soms?
Mechele werd gepasseerd als was het een zoutpilaar.
Over de belachelijke reactie van Mignolet hoor ik jullie niet

Vind dat nu ook geen drama hoor, maar goed als Lang zijn vingertje op de mond legt (toen ie nog beslissend was) stond ook iedereen te schuimbekken.
Al ben ik dan ook wel van het principe dat je niet moet komen janken als je dan een tik krijgt plots.
Ging dan 2 min later trouwens neer in de 16 om iemand een kaart aan te naaien, maarja, tis een ""pleintjesvoetballer"", dat zien we wel door de vingers.

Klopt 100%

It's all in the eye of the beholder

dat deed hij daarna toch, of niet soms?
Mechele werd gepasseerd als was het een zoutpilaar.
Over de belachelijke reactie van Mignolet hoor ik jullie niet
Dat was geen dribbel e, liep er gewoon langs. Vind op de bal gaan staan nu toch echt geen "nuttige" manier om iemand te willen passeren. Leuk voor de achterban, in dat opzicht is het voor jullie een geweldige actie maar er is helemaal geen gevaar uit gekomen dus denk dat ik niet zo verkeerd ben in mijn mening van nutteloze actie.

En hoezo belachelijke reactie? Wat is daar belachelijk aan? Leg het eens uit. Een speler die opkomt voor zijn ploegmaat die belachelijk gemaakt wordt, wat een schande idd.

Terug
Bovenaan