Svartálfar
Well-known member
Die verdient al rood als em nog maar in de richting van iemand anders kijkt!'Wat als Birger Verstraete dit zou doen?'.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verdient al rood als em nog maar in de richting van iemand anders kijkt!'Wat als Birger Verstraete dit zou doen?'.

Grote nadruk op KON he. Het is niet omdat Ricca en Teuma rood zouden gekregen hebben dat Beerschot had gewonnen.@Dr. Sheldon Cooper Jij was hier enkele weken geleden nog schamper aan het reageren toen ik stelde dat Beerschot consistent benadeeld werd door de arbitrage dit seizoen en dat het klassement anders had kunnen zijn, als ze wat beter floten. GvA heeft het even nagekeken en puur op basis van VAR-interventies wordt dat inderdaad bevestigd.
De VAR heeft dit seizoen 17 fouten gemaakt. Samen met Charleroi is Beerschot de enige ploeg waar geen enkele van zo'n VAR fout in ons voordeel uitkwam. Daarentegen waren 4 van zulke VAR-fouten nadelig voor Beerschot, wij zijn de enige ploeg die meer dan 1x nadeel (netto) ondervond van de VAR die fouten maakt.
Als Club-fan is het leven op dat vlak een stuk gemakkelijker, alle foutieve VAR-interventies in wedstrijden van Club Brugge waren telkens in het voordeel van Club. De koploper in dat klassement.
![]()
Factcheck: Beerschot dit seizoen meest benadeeld door foute VAR-interventies, Club Brugge meest bevoordeeld
Elke speeldag verduidelijkt het Professional Refereeing Department (PRD) een aantal betwistbare scheidsrechterlijke beslissingen. Dit seizoen heeft het PRD zich op die manier al uitgesproken over 88 potentiële VAR-interventies: 71 keer hadden de scheidsrechter en de VAR het bij het rechte eind...www.gva.be
Grote nadruk op KON he. Het is niet omdat Ricca en Teuma rood zouden gekregen hebben dat Beerschot had gewonnen.
Ik vind dat artikel wel vreemd want ik kan mij echt wel 6-7 fases voor de geest halen waar ik woest was dat de VAR niet ingreep en het echt overduidelijk was... Terwijl ik een artikel lees over die rode kaart van Teuma (wedstrijd niet gezien, daarmee) lees ik al meteen dit:
Club Brugge en Cercle Brugge deelden dit weekend de punten met elkaar. Maar het had ook zomaar anders kunnen lopen. En er waren nog fouten die de arbitrage maakte dit seizoen. "De Ketelaere werd neergetrokken toen hij alleen op doel af ging. Dat was een rode kaart én een strafschop", aldus ex-ref Gumienny scherp in Het Belang van Limburg.
Telt dat dan niet mee omdat De Bleeckere over die fase niks zegt?
Daar zijn ze dan ook zo sterk in: een paar duidelijk fases, maar evengoed niets zeggen over alle andere flagrante missers. Bijna elke speeldag zijn er fases waarbij ik op mijn honger blijf zitten qua uitleg.Het gaat in dit geval enkel over de fases die door het Professional Refereeing Department besproken zijn geweest.
Dat er los daarvan nog tientallen/honderden fouten gemaakt werden, staat buiten kijf.
Of door ome Dagobert als vader te hebben en opgevoed te worden gelijk een geprivilegieerde klotenest.Uiteindelijk zijn dat ook gewoon rijke, succesvolle mensen. En zo'n status verwerf je meestal niet door de meest sympathieke van de hoop te zijn maar door de medogenloze eikel te durven/kunnen zijn waar nodig.

Waar ik het gewoon moeilijk mee heb en correct me if I'm wrong, is dat je denkt dat Beerschot bewust benadeeld wordt.Het gaat in dit geval enkel over de fases die door het Professional Refereeing Department besproken zijn geweest.
Dat er los daarvan nog tientallen/honderden fouten gemaakt werden, staat buiten kijf.
Dit toch vooral inderdaad.Het is een hondenstiel maar vooral de drie mensen achter de schermen moeten echt beter doen.
Bij Beerschot wordt de helft van de rode kaarten wel door 1 bepaald figuur veroorzaakt, is mijn indruk.
Tbh vind ik dat Zulte, Seraing, Eupen en Beerschot allemaal verdienen om te zakken. Soms echt beschamend hoe slecht.Onze enige Belgische transfer afgelopen zomer. Oh hoe positief we op voorhand waren. Belgisch, jong, waarschijnlijk talentvol gezien zijn verscheidene oproepen voor de nationale beloftenploeg en transfer naar Reims.
Amai, nog nooit zo gedesillusioneerd geweest met een transfer. Kerel is gewoon brainless, hersenloos. Hij is dom en onstuiming, heeft barslecht positiespel. Amai. Niet enkel dat hij met zijn verscheidene rode kaarten het team in de steek laat, hij heeft ook meerdere goals rechtstreeks op zijn petje wegens zijn fouten in het spel.
@Dr. Sheldon Cooper Ik zal nergens ontkennen dat Beerschot slecht speelt, maar dat kan je ook zeggen van Seraing en van Zulte. En ja, de foutieve VAR-interventies uitsluiten, zouden niet automatisch tot 3 punten geleid hebben, uiteraard. Maar dit en andere beslissingen dit seizoen hebben ons effectief parten gespeeld. Onze goal tegen Antwerp werd afgekeurd na een kleine fout op Benson, de winning goal van Charleroi 2 weken geleden volgde eveneens na een kleine fout op Coulibaly maar dat werd niet gefloten, waardoor we dus een punt verliezen. Zo zijn er legio voorbeelden dit seizoen, en dit gebeurt misschien/waarschijnlijk (schrappen wat niet past) niet bewust maar als het continue in uw nadeel is, dan valt het wel op. En dan begint dat te irriteren. En dan durf je als supporter wel eens te denken dat het niet enkel aan het zwakke spel van het team ligt... (al hebben de spelers het verneukt door de eerste 10 wedstrijden zo abominabel te spelen uit protest tegen Maes)
Volgend seizoen zouden er drie degradanten zijn en slechts een promovendus zodat we terug naar een competitie van 16 gaan, dat was twee seizoenen geleden beslist na het debacle met OHL en Beerschot. Volledig onverwacht natuurlijk keren de kleinere teams nu hun kar.Tbh zou ik
Tbh vind ik dat Zulte, Seraing, Eupen en Beerschot allemaal verdienen om te zakken. Soms echt beschamend hoe slecht.
Ik kan me wel inbeelden dat het na de voorbije twee jaar heel zuur is om plots kansloos laatste te staan. En wanneer elk punt telt begrijp ik ook wel dat het steekt als er scheidsrechterlijke dwalingen zijn.
Ti ta tovenaarTissoudali in ET, "ik wou op de bal gaan staan met gezicht naar de Gent supporters".
Man man man wat een blaaskaak. En voor in Nederland geboren te zijn is die zijn Nederlands dramatisch slecht. Vidarsson versta je 10x beter.

Gent wordt op die manier 2 keer gestraft zonder dit zelf te veroorzaken. Laat dan toch gewoon uitsupporters toe ipv een ploeg te straffen die niets verkeerd doet.Beerschot laat de match tegen Gent achter gesloten deuren spelen. ze waren eerder al veroordeeld tot het spelen van matchen zonder publiek, maar ze hadden beroep aangetekend, waardoor ze tot nu toe, matchen tegen degradatie-concurrenten, mét publiek konden spelen. maar nu die achter de rug zijn, laten ze hun beroep vallen, waardoor ze nu hun laatste matchen in 1A zonder publiek spelen.