Jupiler Pro League 2021-2022

Idd.
Wordt veel gelachen met Hein als hij zegt dat we veel meer punten zouden moeten hebben, maar hij heeft wel gelijk.
Vandaag ook weer ver de betere ploeg, en toch tot de 94ste minuut moeten wachten...

Mja, eigenlijk verdient ge dan maar twee punten hé. En eentje voor Zulte voor de moeite.

🙈

2-1 winnen tegen Beerschot dat met 10 man stond en enkele beslissingen waar je toch om z’n minst “mmm…” van kunt zeggen. Ik zou nog niet te hoog van de toren roepen :unsure:
6 op 15 met twee late zeges tegen Seraing en Beerschot, een mens zou voor minder beginnen zweven en dromen van de titel!

Ik denk dat je m'n vorige opmerking een beetje verkeerd hebt geïnterpreteerd :tongue:

Gent hoort in PO1 met het voetbal dat ze brengen. Als ze het halen, vind ik het verdiend
Zeker. Door die PO van 6 naar 4 ploegen te doen hebt ge elk seizoen wel goede ploegen die dit missen. Ben sowieso geen voorstander van die PO. Al zeker niet van die halvering. Maar als ze het doen lijkt me met 6 ploegen toch iets beter dan met 4.

Ik ben helemaal tegen die PO's, mocht Union dit jaar de titel niet pakken. Gaat da daar pijn doen, in een normale competitie waren ze nu verdiend kampioen.

Wat vinden de Antwerp fans zelf eigenlijk van hun voorzitter?
Ik neem aan dat de centjes welkom zijn, maar denken jullie dat hij echt de man is om van Antwerp een definitieve stabiele topclub te maken? Losstaand van de mens zelf, waar iedereen het denk ik over eens is dat dat een degoutant manneke is.

Ik ben helemaal tegen die PO's, mocht Union dit jaar de titel niet pakken. Gaat da daar pijn doen, in een normale competitie waren ze nu verdiend kampioen.
Ik ben voor PO's. Voetbal is uiteindelijk ook maar brood en spelen, de beste teams die tegen elkaar strijden voor de titel. Zo moet sport in mijn ogen zijn. Iedereen weet wanneer het beslist wordt en strijdt met dezelfde wapens.
Alsof een reguliere competitie zo eerlijk is. Ploegen starten in juli met een kern die half af is, in de maand augustus zit iedereen nog te kopen en verkopen. Tijdens de winterstop herhalen we hetzelfde liedje nogmaals. Ondertussen verwisselen we nog wat trainers. Owja, tijdens de Afrika Cup zijn er ook nog wat spelers weg hé. Echt een topconcept.

Ik neem aan dat de centjes welkom zijn, maar denken jullie dat hij echt de man is om van Antwerp een definitieve stabiele topclub te maken?
Hij heeft een half nieuw stadion neergeplant, de club geprofessionaliseerd, ons drie jaar op rij Europees voetbal bezorgd en een bekerwinst en vanaf volgend jaar maken we deel uit van de G5.

Dus ja, veel twijfel kan er over het antwoord op die vraag niet bestaan, denk ik.

Wat vinden de Antwerp fans zelf eigenlijk van hun voorzitter?
Ik neem aan dat de centjes welkom zijn, maar denken jullie dat hij echt de man is om van Antwerp een definitieve stabiele topclub te maken? Losstaand van de mens zelf, waar iedereen het denk ik over eens is dat dat een degoutant manneke is.
Is dat niet zo bij zowat alle "leiders" van onze voetbalclubs? De ene komt niet sympathiek over. De andere zit meer dronken achter zijn stuur dan nuchter. Nog een andere is betrokken in fraude zoals operatie propere handen,.. Veel goeds zie ik niet in de personen die aan het hoofd staan bij onze clubs

Is dat niet zo bij zowat alle "leiders" van onze voetbalclubs? De ene komt niet sympathiek over. De andere zit meer dronken achter zijn stuur dan nuchter. Nog een andere is betrokken in fraude zoals operatie propere handen,.. Veel goeds zie ik niet in de personen die aan het hoofd staan bij onze clubs
Uiteindelijk zijn dat ook gewoon rijke, succesvolle mensen. En zo'n status verwerf je meestal niet door de meest sympathieke van de hoop te zijn maar door de medogenloze eikel te durven/kunnen zijn waar nodig.

Om dan als irritante eikel sympa en populair proberen over te komen door geld te investeren in voetbal.

Ver
Verbeke vind ik goed overkomen, is niet media geil enz geeft fouten toe die nu ook nog gemaakt zijn(worden ). En Coucke is ne symapthieke vent.
Mannaert houd hem ook op de achtergrond de laatste 2jaar net als Verhaege ( die niet sympathiek over kan komen )

Wel akkoord uiteraard dat een voorzitter niks in de catacomben of kleedkamer te zoeken heeft, dat is het terrein van de trainer. Desnoods ontsla je je trainer maar zijn gezag ondermijnen vind ik not done.

Ver

Verbeke vind ik goed overkomen, is niet media geil enz geeft fouten toe die nu ook nog gemaakt zijn(worden ). En Coucke is ne symapthieke vent.
Mannaert houd hem ook op de achtergrond de laatste 2jaar net als Verhaege ( die niet sympathiek over kan komen )
Het nieuwe bestuur lijkt daarin beter te zijn bij Anderlecht. Met Van Holsbeek zat Anderlecht ook diep in Schurkistan.

TYPISCH TYPISCH TYPISCH.
Dat je over die penaltyfase gefrustreerd bent snap ik maar ik zie het contact niet op de beelden ook al denk ik wel dat er contact is aan de manier van struikelen. Dus in die optiek snap ik het wel dat de VAR niet tussen komt. Verboomen staat goed gepositioneerd en fluit niet en de VAR komt niet tussen omdat ze geen sluitend bewijs kunnen zien op de camerastandpunten die zij hebben.
Voor de rest lijkt het evident dat de VAR tussenkomt na de fout op Benson ook al ben ik geen voorstander van zover terug te gaan maar dat zijn nu eenmaal de regels.
Voor de rest vind ik dat Seck een 2e gele kaart had kunnen krijgen.
Bij jullie speler, De Smet denk ik, die een 2e gele kaart krijgt snap ik het dat ze dat geven. Dat was stevig inkomen. 2 voeten en dat met zo'n intensiteit, dan maakt het de laatste jaren niet uit of bal hebt of niet. In die optiek zou ik hier op het forum iets nieuw willen introduceren, namelijk 'Wat als Birger Verstraete dit zou doen?'. Dus als je niet akkoord bent als één van je eigen spelers een kaart krijgt moet je jezelf die vraag stellen en dan eerlijk daar op antwoorden.

Terug
Bovenaan