Jupiler Pro League 2021-2022

Grave speler dien Sebaoui! Dat ze daar maar eens achter informeren want ik denk niet dat hij zin heeft in een mogelijke degradatie naar 1B.

Keeper brengt hem toch uit balans? Waarom zou hij zich laten vallen als hij de bal kan binnen tikken?
Benson zet nog een stap en gaat dan liggen...

Allez, mij niet gelaten want ik heb liever Antwerp dan Anderlecht of Gent in PO1 :p
Ik vond dat Avenatti daar eerder de verkeerde pass gaf, ik dacht dat er iemand volledig vrij stand de andere kant van die actie

Zozo, wat een potje maakt de scheids/VAR hiervan.

Was gewoon penalty voor Beerschot natuurlijk. Was gewoon rood voor Seck. Was wat onbesuisd inkomen van De Smet maar zo duidelijk op de bal dat het bezwaarlijk een fout was. En dan besluit de VAR plots voor één keer wel eens een lichte fout te fluiten die gebeurde aan de overkant van het veld (en nadat Antwerp toch wel meermaals de mogelijkheid had om de bal te herveroveren, maar gewoon zelf aan het stuntelen was).

Jaja, bestolen noemen ze dat.

Keeper brengt hem toch uit balans? Waarom zou hij zich laten vallen als hij de bal kan binnen tikken?
Benson zet nog een stap en gaat dan liggen...

Allez, mij niet gelaten want ik heb liever Antwerp dan Anderlecht of Gent in PO1 :p
Vind dat weer zo'n speciaal geval en een goed voorbeeld van een fase waarvan ik vind dat ze een (ex-)voetballer met ervaring bij in dat busje mogen steken.

Voor een gewone scheidsrechter die nooit deftig gevoetbald heeft gaat dit nooit een penalty zijn, want er is slechts miniem contact. Echter is dat miniem contact voldoende om Sebaoui (of hoe je het schrijft) uit balans te brengen en een open doelkans te ontnemen. Mensen die veel voetbalervaring hebben kunnen dit beamen en als je zo iemand mee in het busje steekt kan die feedback geven. Daarnaast lijkt het mij ook onwaarschijnlijk dat een speler gaat duiken als je voorbij de keeper bent en het doel quasi leeg is.

Voor de rode kaart van Odjidja tegen Standard geldt hetzelfde principe.

Weinig te zien in de eerste helft, we zullen na de rust uit een ander vaatje moeten tappen als we de drie punten willen thuishouden.

Geen idee, ik had geen zin om nog langer naar Sonck te luisteren. Zou jammer zijn plus dat is één van de enige spelers van Beerschot die geld kan opbrengen.

Heeft vorige week in een interview nog gezegd met Beerschot naar 1B te zullen zakken want hij wil het eerst bij Beerschot maken, zoals zijn voorbeeld Losada,
Maar goed, voetballers en hun "beloftes",

Voor ne speler die volgens sommigen bij Waasland Beveren thuishoort, doet Verschaeren dat toch niet slecht. ;)
Is inderdaad in goede vorm de laatste weken, een mooie nummer 10. Speelt soms wel nog eens een onzichtbare match, maar goed hij is nog altijd maar 20 jaar natuurlijk. Men vergeet ook al wel eens dat hij al twee zware enkelblessures te verduren heeft gekregen. Maar speelt (tot nu toe, hout vasthouden) een blessurevrij seizoen en dan zie je dat hij weer stappen in zijn evolutie aan het zetten is.

Hoeveel punten heeft Antwerp intussen al niet te danken aan Frey vraag ik me af.
Veel! En aan Butez ook. Frey is zo'n speciaal geval. Is eigenlijk iemand die weinig toevoegt aan het spel maar zolang hij zo vlot scoort kun je die ook niet op de bank zetten 🤷🏻‍♂️

Er zou een serieuze verbale aanvaring geweest zijn tussen Priske en Gheysens in de kleedkamer tijdens de rust. Hij zou bij het verlaten van de kleedkamer geroepen hebben "Hij vliegt buiten!"

Ik ben nu ook geen Priske fan maar hij is wel een van de weinige trainers in onze competitie die op en top gentleman is en ook het nodige respect verdient. Sowieso heeft een voorzitter mijn inziens helemaal niks te zoeken in de kleedkamer om de trainer voor zijn spelers in zijn hemd te zetten. Staat het u niet aan, ontsla hem dan.

Tgoh, kakken op de trainer is altijd populair geweest. Precies alsof het met een nieuwe trainer ineens terug miraculeus voetbal gaat zijn.
De trainer is de pianist, maar het zijn de snaren (de spelers) die niet meewillen. Ik heb nog liever Priske dan de zoveelste showboot die denkt terug met de vingers in de neus te winnen.

Voor de rest, twas een match vol spanning. Meer moet een zondagmiddag voor mij niet zijn. Ohja, buiten een graad of 15 warmer. 😐

Terug
Bovenaan