Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dat Avenatti daar eerder de verkeerde pass gaf, ik dacht dat er iemand volledig vrij stand de andere kant van die actieKeeper brengt hem toch uit balans? Waarom zou hij zich laten vallen als hij de bal kan binnen tikken?
Benson zet nog een stap en gaat dan liggen...
Allez, mij niet gelaten want ik heb liever Antwerp dan Anderlecht of Gent in PO1![]()
Heeft die niet letterlijk gezegd dat hij blijft als ze degraderen?Grave speler dien Sebaoui! Dat ze daar maar eens achter informeren want ik denk niet dat hij zin heeft in een mogelijke degradatie naar 1B.

Geen idee, ik had geen zin om nog langer naar Sonck te luisteren. Zou jammer zijn plus dat is één van de enige spelers van Beerschot die geld kan opbrengen.Heeft die niet letterlijk gezegd dat hij blijft als ze degraderen?![]()
Wij hebben Raes , o Joy !Geen idee, ik had geen zin om nog langer naar Sonck te luisteren. Zou jammer zijn plus dat is één van de enige spelers van Beerschot die geld kan opbrengen.
Sterkte!Wij hebben Raes , o Joy !
Vind dat weer zo'n speciaal geval en een goed voorbeeld van een fase waarvan ik vind dat ze een (ex-)voetballer met ervaring bij in dat busje mogen steken.Keeper brengt hem toch uit balans? Waarom zou hij zich laten vallen als hij de bal kan binnen tikken?
Benson zet nog een stap en gaat dan liggen...
Allez, mij niet gelaten want ik heb liever Antwerp dan Anderlecht of Gent in PO1![]()
Geen idee, ik had geen zin om nog langer naar Sonck te luisteren. Zou jammer zijn plus dat is één van de enige spelers van Beerschot die geld kan opbrengen.

Is inderdaad in goede vorm de laatste weken, een mooie nummer 10. Speelt soms wel nog eens een onzichtbare match, maar goed hij is nog altijd maar 20 jaar natuurlijk. Men vergeet ook al wel eens dat hij al twee zware enkelblessures te verduren heeft gekregen. Maar speelt (tot nu toe, hout vasthouden) een blessurevrij seizoen en dan zie je dat hij weer stappen in zijn evolutie aan het zetten is.Voor ne speler die volgens sommigen bij Waasland Beveren thuishoort, doet Verschaeren dat toch niet slecht.![]()
Veel! En aan Butez ook. Frey is zo'n speciaal geval. Is eigenlijk iemand die weinig toevoegt aan het spel maar zolang hij zo vlot scoort kun je die ook niet op de bank zettenHoeveel punten heeft Antwerp intussen al niet te danken aan Frey vraag ik me af.