Babaluna
Well-known member
Volgens mij is dit toch een beetje uitzwaaien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad …Zeg maar moeten krijgen
nooit onbewust deze
Hoe kunt ge nu daar geen rood geven. De man afhouden doet ge dan met uw andere arm.Volgens mij is dit toch een beetje uitzwaaien
Alleee iets lichter rood danrood was idd op zijn plaats maar wel niet te vergelijken met Vanzeir zijn slag.

Hoegenaamd niet te vergelijken met Vanzeir natuurlijk maar het leek mij toch ook eerder bewust dan onbewust... Zelfs als het onbewust is, die arm moet daar niet zijn. Hij moet maar al te goed weten dat zijn arm op die hoogte is en doorzwiert he.Had in mijn ogen toch zeker rood kunnen krijgen.
lichter rood? Nee allebei rood maar ik vind dit geen slag à la VanzeirAlleee iets lichter rood dan![]()
Vanzeir had ook op de schouder kunnen raken natuurlijk. Toen ik dat hier vorige week zei kreeg ik nochtans een hoop gezeik op mijn nek. Deels terecht misschien zelfs.Zo een hand in iemand zijn gezicht zie je toch meermaals, hij zwaait uit kon in het niets slaan of pakweg op de borst zin.
Voila. Geen verwijt naar u trouwens, das perfect normaal he.Als Club supporter kan ik dit niet objectief beoordelen
Evolutie van het voetbal he. Als je niet kermend neergaat fluiten ze niet.Los van het feit dat dit toch echt wel bewust leek ... die typische voetballerreactie van Frey, ik kan daar echt niet meer tegen. Elke voetballer die na een contact zodanig ligt te kermen van de pijn dat je denkt dat je hem een epidurale moet steken, verplicht een blessurewissel geven. Het zal rap gedaan zijn.
Dan zaten we al 3 pagina's verder met fulminerende "Hallo VAR ?" posts.Ik had het hier eens willen zien had Birger Verstraete zo een uitzwaaier gedaan naar iemand van jullie![]()
Het voetbal boeit me steeds minder door dergelijke zaken (pak daar dan nog eens de VAR, omkoping, supportersgeweld, en maffiaorganisaties zoals FIFA en UEFA erbij en er schiet weinig over). Gelukkig maakte dat pintje drinken met de maten op de veeka veel goed. Helaas is dit door corona ook al veel te lang geleden en weet ik niet of het romantisch gevoel dat ik had nog terug kan komen.Los van het feit dat dit toch echt wel bewust leek ... die typische voetballerreactie van Frey, ik kan daar echt niet meer tegen. Elke voetballer die na een contact zodanig ligt te kermen van de pijn dat je denkt dat je hem een epidurale moet steken, verplicht een blessurewissel geven. Het zal rap gedaan zijn.
Het voetbal boeit me steeds minder door dergelijke zaken (pak daar dan nog eens de VAR, omkoping, supportersgeweld, en maffiaorganisaties zoals FIFA en UEFA erbij en er schiet weinig over). Gelukkig maakte dat pintje drinken met de maten op de veeka veel goed. Helaas is dit door corona ook al veel te lang geleden en weet ik niet of het romantisch gevoel dat ik had nog terug kan komen.

Evolutie van het voetbal he. Als je niet kermend neergaat fluiten ze niet.
Enorm hatelijk he maar je ziet het vaak genoeg dat als een speler niet neergaat bij contact er gewoon niet gefloten wordt.
Als Club supporter kan ik dit niet objectief beoordelen
Tijdens de match is dat nen lastigen, maar uurtje erna met de beelden erbij overheerst de objectiviteit toch wel bij mij.Niet meer of niet minder dan veel andere supporters. De kleur van uw sjaal hoeft daar weinig mee te maken te hebben.
Wat heeft fair play ermee te maken dat je moet vallen om een fout tegen te krijgen?Is toch gewoon een kwestie van fair play hé zeg. Als een beslissing in hun nadeel is, is bij veel spelers het kot te klein. Maar als ze een tegenstander erbij kunnen lappen door de boel te belazeren, zijn ze er als de kippen bij. Die twee gedachten zijn onverzoenbaar.