Rogue
Active member
Wat heeft fair play ermee te maken dat je moet vallen om een fout tegen te krijgen?
Als je onreglementair van de bal gezet wordt maar je roept of valt niet krijg je nooit de fout mee. Dat is door de scheids he, niet door fair play. Of verwacht je dat de verdediger zo fair is dat hij zelf gaat stoppen en zeggen van "oei, ik denk dat ik hem geraakt heb?"
Schwalbes moeten eruit he, das is uiteraard wel fair play. Maar dat toneel als je geraakt wordt moet je al bijna doen of ze fluiten nergens meer voor. Hell, als je blijft staan terwijl ze aan u hangen en je draait je weg waardoor die verdediger valt krijg je de fout zelfs nog tegen...
Dat is een persoonlijke interpretatie van jou die ik alles behalve kan bevestigen.
Dat heeft alles met fair play te maken. Hoezo is het aan de speler om te beslissen of een actie onreglementair was? Laat ze anders kaarten geven elkaar. Als je toneel wil spelen, moet je maar woordkunst drama gaan doen ofzo.
Om dan te staan roepen en briesen in het gezicht van de ref als hij zich laat vangen door dergelijk gedrag. Dan is het de scheidsrechter die niet capabel is.
Hoe kan je nu een eerlijke en correcte arbitrage willen als je ze op dergelijke manier gaat saboteren.
Laatst bewerkt: