Jupiler Pro League 2021-2022

Of gewoon niet teveel conclusies trekken uit die xG’s? :unsure:
Deed ik sowieso al niet, maar omdat StevenFM daarstraks een afbeelding dropte van de virtuele xG's vanop dat moment vroeg ik vanwaar dat nu eigenlijk kwam. En dan ben ik eens gaan kijken hoe dat juist allemaal berekend wordt om een beter beeld te kunnen krijgen.

Waaruit ik nu dus inderdaad uit kan concluderen dat het eigenlijk niet voldoende zegt over de verhoudingen tussen beide ploegen. En de berekeningen van bepaalde kansen ook in mijn ogen niet helemaal correct zijn.

Lang geleden dat ik nog eens een goeie match gezien heb van ons. Veel overgave en discipline, efficiënt, veerkracht na de domme tegengoal. Beetje geluk met Vanaken zijn fase

Maar, Antwerpen suckte vandaag dus dat hielp wel
Wie had dat nu gedacht, dat aanvallend spelen met overgave ipv 20 minuten breien resultaat oplevert. :unsure:

Vadis staat eventjes ongelukkig op de kuit van een speler.
Zag het juist op Eleven.

Is er nu niemand van die 3 mensen bij de VAR die dit belachelijk vindt? Het wordt hoogtijd dat ze daar wat ex-voetballers gaan optrommelen om die mensen voor wat advies te voorzien. :wtf:

Ik vrees dat Vadis dit jaar niet meer op een voetbalveld zal staan, terecht wel als je er zo onbesuisd ingaat! De gevolgen dragen….
Facebook-reactie op Eleven. Pffffff :eek:

Zelfs tegen 10 man kan Standard niks forceren.
Edit: hier mag de VAR wel ingrijpen vind ik :unsure: Toch vrij duidelijke duw van Depoitre?

Ik heb wel de 1e afgekeurde goal niet gezien.

Terug
Bovenaan