Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Oververdiend. Veel drive vandaag. Lang geleden dat we met zoveel goesting speelden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben precies op SN3 terecht gekomen.En zo gaan die bende schoppers hier nog een hold up plegen. Nu gaan ze nog harder ballen wegrammen.
kom komEn zo gaan die bende schoppers hier nog een hold up plegen. Nu gaan ze nog harder ballen wegrammen.
Wie haat er die?Odoi zeg, van meest gehaat straks naar meest geliefd

Dat zou ik nu toch ook niet zeggenEn zo gaan die bende schoppers hier nog een hold up plegen. Nu gaan ze nog harder ballen wegrammen.

Media maakte daar een item van… Zelf nooit iets van gemerktWie haat er die?![]()
KVM heeft het toch al zo vaak laten afweten toen ze een goeie zaak konden doen in de stand. Zonde want ze spelen goed voetbal. (Uiteraard wisten ze niet dat RSCA maar ging gelijk spelen voor alle duidelijkheid).
)Slag...Ik ben precies op SN3 terecht gekomen.
Die slag van Vanaken in het gezicht van Frey of die counter die Odoi eruit haalde, zijn we al vergeten precies.

Niemand meer he nuWie haat er die?![]()

Zelfs dat nog nooit gelezen.Media maakte daar een item van… Zelf nooit iets van gemerkt

Waaorm? Dit was toch terecht?Allee de Vissershow gaat beginnen lol
Tgoh niet veel enthousiasme rond zijn transfer, deels door zijn verleden ookZelfs dat nog nooit gelezen.
Ik ken in mijn kennissenkring toch ook niemand die iets tegen hem heeft, hoogstens "neutraal".
Ik was nu ook niet enthousiast omdat die bij Anderlecht nogal matig was. Maar haten..,Tgoh niet veel enthousiasme rond zijn transfer, deels door zijn verleden ook
ja jong, de waarheid wat sensationeler maken he zegIk was nu ook niet enthousiast omdat die bij Anderlecht nogal matig was. Maar haten..,