Jupiler Pro League 2021-2022

Zwijg mij ervan. Steenkoud, geen alcohol, geen of toch te weinig eten. Daarnaast was mijn ex aan mijn kop aan het zagen om eten te gaan terwijl we aan het einde van de tweede helft waren. Who The Fuck gaat nu eten halen onder een bekerfinale.
UIt support mag terug binnen en drank is ook weer toegelaten, uit supporters doet voelt veel mooier aan. In december vol Jan breydel 28.000 Club supporter en geen kat van RSCA

Ach, nog altijd 7 matchen te gaan voor de PO's, alles is nog mogelijk. Ben content dat Club eens in de achtervolging kan gaan ipv nerveus doen om die kloof niet te zien krimpen als ge op kop staat.
Achterstaan is toch even stressvol, zeker als je ambities hebt om kampioen te worden.
Elke misstap maakt het nét nog erger, als voor staat kan je je nog iets permitteren.

De druk gaat toch wat beginnen komen, in die kleedkamer zal er al volop gesproken zijn over de titel en meer dan terecht.

Het zullen pittige po's worden Union,Antwerp, Club, rsca 4 vrij sterke ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Kijk er al na uit als we de beker winnen ben ik tevreden met tweede plaats de gun factor is toch groot bij mij.
Ben er thans niet zeker van dat Anderlecht erbij gaat zijn. Ze hebben nog een zeer zwaar programma ( Gent, Genk, Antwerp en Charleroi en ze hebben nog geen enkele topper met winst kunnen besluiten dit seizoen) . Als Mechelen hun 2 inhaalmatchen zou winnen komen ze zelfs gelijk te staan. Gent en Genk schrijf ik zeker ook niet af. Als Genk nu 6 op 6 neemt ( Mechelen en uit Anderlecht) komen ze ook op amper 4 punten. Wordt volgens mij nog een spannende bedoeling.

Ben er thans niet zeker van dat Anderlecht erbij gaat zijn. Ze hebben nog een zeer zwaar programma ( Gent, Genk, Antwerp en Charleroi en ze hebben nog geen enkele topper met winst kunnen besluiten dit seizoen) . Als Mechelen hun 2 inhaalmatchen zou winnen komen ze zelfs gelijk te staan. Gent en Genk schrijf ik zeker ook niet af. Als Genk nu 6 op 6 neemt ( Mechelen en uit Anderlecht) komen ze ook op amper 4 punten. Wordt volgens mij nog een spannende bedoeling.
0-1 op Standard hé

Mechelen heeft ook nog Chaleroi - Brugge en Antwerp
Genk heeft op zich nog een makkelijk programma

Ben ook verre van zeker dat wij erbij zullen zijn. En we wonnen idd nog geen topper. Maar het is nu ook niet dat we In de toppers kansloos ten onder gingen.

Op STVV en thuis tegen Cercle, daar was het dramatisch. Maar in de toppers kwamen we toch meestal goed voor de dag. Meeval zal wel een belangrijke factor worden, want onze afwerking blijft ons grote hekelpunt, zeker na nieuwjaar. En je mag nog zo goed spelen, je moet ze er wel nog inleggen natuurlijk.

Zelfde geldt natuurlijk voor Genk, Gent en Mechelen. Want de laatste jaren kan gewoon (bijna) iedere ploeg punten van mekaar afsnoepen.

RL: RIP

RD: Ik vind het nog wel goed :D
Hij is geen voorzitter meer, dus ons schaden doet hij niet meer en in het beste geval komt er iets aan het licht.

Dus Mboyo heeft spelers uit zijn eigen team omgekocht om te winnen tegen Club Brugge ?

En Toine deelde horloges uit bij Anderlecht zodat ze zouden winnen ?
Ist bij omkoping nie zo dat ge uw tegenstander omkoopt om u te laten winnen?

Dat gaat dan om deze match?

Check die zalige 4e goal met de panna (en bijhorende reactie van Anthony :rofl: :rofl: )
Vanaf 6:20 en op 6:50 de panna in close-up

RL: RIP

RD: Ik vind het nog wel goed :D
Hij is geen voorzitter meer, dus ons schaden doet hij niet meer en in het beste geval komt er iets aan het licht.
Ik vind het goed dat hij eindelijk een klacht indient, zodat er nu eens deftig een einde kan komen aan die beschuldigingen (in welke richting dan ook). Wat is er trouwens gebeurd met het verhaal dat Ferrera een rol speelde? Zijn versies evolueren precies nogal eens van tijd tot tijd.

Die versie is er nog hoor. Uit het plusartikel van HLN:
Duchâtelet kijkt naar twee wedstrijden. Vooral naar Anderlecht-Genk. Anderlecht won gemakkelijk met ruime 4-0-cijfers. “De opstelling van Genk was abnormaal en de manier waarop ze speelden ook”, zei Duchâtelet in de reportage. “De trainer van RC Genk (Emilio Ferrera, red.) had toen sterke banden met Mogi Bayat.” Een anonieme voetballer getuigde op RTBF: “Er zijn verschillende spelers die vertellen dat Mogi Bayat horloges heeft uitgedeeld in 2014. Of dat was om een wedstrijd te winnen of te verliezen, dat weet ik niet. Maar zeker met het doel om wedstrijden te beïnvloeden.”

Dus Mboyo heeft spelers uit zijn eigen team omgekocht om te winnen tegen Club Brugge ?

En Toine deelde horloges uit bij Anderlecht zodat ze zouden winnen ?
Ist bij omkoping nie zo dat ge uw tegenstander omkoopt om u te laten winnen?
Ik denk dat VDB die horloges uitdeelde aan Mboyo om ze dan te verdelen.
Of er iets van aan is, dat is een andere zaak.

Van Ferrera zou ik alleszins niet verschieten, dat manneke deugt niet :unsure:

Maar zoals Flappy zegt, goed dat er eindelijk een klacht is, dan kan het eens onderzocht worden.
Al denk ik dat je zoiets nog moeilijk gaat kunnen bewijzen, zelfs al is het waar.

Club Brugge daarentegen moest winnen om nog kans te maken op de titel. Een zeer gretig ogend Genk won uiteindelijk met 3-2. In de rand van die wedstrijd waren onder meer de woorden van toenmalig Club-coach Michel Preud’homme opvallend. “Genk was heel gemotiveerd vandaag. Ik moet Emilio Ferrera eens zijn recept vragen om te zien hoe hij zijn ploeg heeft weten te motiveren en hoe de voltallige bank op zo’n manier doelpunten viert als ze zesde staan in het klassement."

Michel had het ook door.

Ik denk dat VDB die horloges uitdeelde aan Mboyo om ze dan te verdelen.
Of er iets van aan is, dat is een andere zaak.

Van Ferrera zou ik alleszins niet verschieten, dat manneke deugt niet :unsure:

Maar zoals Flappy zegt, goed dat er eindelijk een klacht is, dan kan het eens onderzocht worden.
Al denk ik dat je zoiets nog moeilijk gaat kunnen bewijzen, zelfs al is het waar.
Nu een aantal dingen zijn wel vreemd in deze versie van het verhaal: Mboyo en zeker AVDB hebben nooit iets te maken gehad met Bayat.
En zo ne Venanzi gaat dan aan Duchatelet zeggen dat Bayat hen geflikt heeft maar zit er nu de hele tijd zaken mee te doen? Toch ook vreemd.
Als het allemaal maar van horen zeggen blijkt en er niks hard gemaakt kan worden hoop ik wel heel hard dat ze op hun beurt Duchatelet aanklagen. Dan is ‘t wel goed geweest met die beschuldigingen. Indien niet mogen de schuldigen hard gestraft worden.

Terug
Bovenaan