Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie je erg vaak metreageren als iemand het ook maar aandurft om niet laaiend enthousiast te zijn over eender welke voetballer die ooit eens 5 minuten op Neerpede heeft gespeeld. En dat siert u als supporter, hoe naïef het soms overkomt.
Maar hier vraag ik mij gemeend af welke drugs je genomen hebt om deze opmerking te maken?
VDB was dan misschien geen debiel in de zin die jij denkt dat hier bedoeld wordt (getuige zijn intelligente beleggingen waardoor hij nu geen klop meer moet doen voor de rest van zijn leven) maar qua gedrag was die toch compleet van de pot gerukt? Die jongen was het absolute schoolvoorbeeld van hoe het mis kan gaan met jonge voetballers die zonder deftige begeleiding plots veel geld verdienen... Wat heeft die allemaal uitgestoken om zo zijn carrière compleet naar de zak te doen? En hoewel je gerust mag afkomen met honderden redenen, dat heeft hij zelf gedaan, punt.
Ik kan me trouwens ook geen enkele speler herinneren die het zo hard heeft uitgehangen en toch kans na kans kreeg om zich te herlanceren.
Het kan een toffe jongen zijn en hij had talent te over maar als voetballer is dat inderdaad een van de grootste debielen die in België op een veld heeft gestaan de afgelopen 20-30 jaar.
Spijtig van die rode kaart zeg (wel terecht natuurlijk), had een toffe match kunnen worden![]()
Zo’n match waar ik nog perfect weet waar en met wie ik die gezien hebIk herinner me maar één match... Die match met, het toen nog zwakke, België tegen Spanje, dan was ie magistraal.
Arsenal - Anderlecht was die goed. Scoorde toen 2 keer. 3-3 na een 0-3 achter te staan.Ik herinner me maar één match... Die match met, het toen nog zwakke, België tegen Spanje, dan was ie magistraal.
Botox Polleke heeft een reputatie van brol af te leveren.Kan toch niet, een tot op de draad versleten kot als Jan Breydel blijft alles staan, maar bij wijt elke storm gaat er wel iets vliegen van het hypermoderne ghelamco.
Kan toch niet, een tot op de draad versleten kot als Jan Breydel blijft alles staan, maar bij wijt elke storm gaat er wel iets vliegen van het hypermoderne ghelamco.
.
Wat een arm schaap is dat toch...
![]()
AA Gent zet Ilombe Mboyo per direct op de keien na klacht over huiselijk geweld | sporza
AA Gent heeft met onmiddellijke ingang zijn spits Ilombe Mboyo op straat gezet. Dat heeft de club zaterdag bekendgemaakt. Mboyo kwam recent opnieuw in opspraak na een aanklacht over huiselijk geweld.sporza.be
Daarnet in het VTM nieuws vermeld dat Gent geen thuismatchen meer mag spelen tot de brandweer en ingenieurs het stadion hebben onderzocht en veilig verklaard.Storm Eunice: "Hold my beer"![]()
Storm Tissoudali raasde in Ghelamco: AA Gent blaast Seraing probleemloos weg in inhaalwedstrijd | sporza
Het dak ging er een tweede keer af in Gent. De Buffalo's bliezen Seraing vanavond weg met een stevige 4-0-score. Het Gentse koningskoppel Tarik Tissoudali/Laurent Depoitre zette voor de rust al de kroon op het werk met een 3-0-voorsprong. De spelers van Gent zetten hun top 4-ambities na 9 op 9...sporza.be
![]()
KAA Gent - Seraing afgelast: storm rukt deel van dak Ghelamco Arena los | sporza
Bij KAA Gent waren ze er op voorhand gerust in, maar de natuur is onvoorspelbaar. De storm heeft een deel van het dak van de Ghelamco Arena losgerukt - twee jaar geleden gebeurde dat eveneens. De wedstrijd tegen Seraing wordt uitgesteld.sporza.be