Jupiler Pro League 2021-2022

Ik zie je erg vaak met :unsure: reageren als iemand het ook maar aandurft om niet laaiend enthousiast te zijn over eender welke voetballer die ooit eens 5 minuten op Neerpede heeft gespeeld. En dat siert u als supporter, hoe naïef het soms overkomt.
Maar hier vraag ik mij gemeend af welke drugs je genomen hebt om deze opmerking te maken?

VDB was dan misschien geen debiel in de zin die jij denkt dat hier bedoeld wordt (getuige zijn intelligente beleggingen waardoor hij nu geen klop meer moet doen voor de rest van zijn leven) maar qua gedrag was die toch compleet van de pot gerukt? Die jongen was het absolute schoolvoorbeeld van hoe het mis kan gaan met jonge voetballers die zonder deftige begeleiding plots veel geld verdienen... Wat heeft die allemaal uitgestoken om zo zijn carrière compleet naar de zak te doen? En hoewel je gerust mag afkomen met honderden redenen, dat heeft hij zelf gedaan, punt.
Ik kan me trouwens ook geen enkele speler herinneren die het zo hard heeft uitgehangen en toch kans na kans kreeg om zich te herlanceren.
Het kan een toffe jongen zijn en hij had talent te over maar als voetballer is dat inderdaad een van de grootste debielen die in België op een veld heeft gestaan de afgelopen 20-30 jaar.

De jonge Vanden Borre uiteraard heel wat jeugdzondes. En uiteraard had hij het talent om puur op talent beter te doen dan Kompany.

Maar Anthony is Anthony. Enkel op Anderlecht in zijn vertrouwde omgeving , en als alle omstandigheden ideaal waren, kon die functioneren. Die come back bij Anderlecht was echt indrukwekkend. Maar die blessure op het WK betekende meteen het einde van zijn carrière.

De artikels van Jurgentje Geril over vdb waren echter al te vaak van een Dag Allemaal niveautje. Zonder context. Zoals die keer dat hij zogezegd zat te slapen op de bank, of onrespectvol was bij die minuut stilte. Gaf vorig jaar nog een erg dom
Interview. Om maar te zeggen dat ik niet beweer dat VDB niets te verwijten valt.Het tappetten interview was dan weer een bazenmove.

Niet alle Neerpede boys kunnen mij trouwens bekoren hoor. Die blonde God waar Geril een beetje verliefd op was, en zijn grote bron in de kleedkamer, daar heb ik het zo niet voor.

Het zijn maar mensen ook voetballer kunnen zwichten /druk /depressie en dan presteer je enkel nog goed in het warme nest in neerpeede.

Bepaalde shots die toen gemaakt hebben was soms lachen sla buitenstaander vb die foto met zijn muts omlaag en stond daar bijna te slapen.

Feit nadat kompany weg was is het bi hem ook verminderd, maar over zijn prive kan niemand oordelen

Storm Eunice: "Hold my beer"

Kan toch niet, een tot op de draad versleten kot als Jan Breydel blijft alles staan, maar bij wijt elke storm gaat er wel iets vliegen van het hypermoderne ghelamco.

Géén scheldnamen, beetje niveau aub. Moet hier geen HLN/FB worden.
Kan toch niet, een tot op de draad versleten kot als Jan Breydel blijft alles staan, maar bij wijt elke storm gaat er wel iets vliegen van het hypermoderne ghelamco.
Botox Polleke heeft een reputatie van brol af te leveren.
Heeft zijn geld verdiend met in Oost Europa minderwaardige gebouwen te zetten.
Gefoefel en prutswerk tot en met.

Mja, je weet toch hoe men vroeger bouwde ?
Ik heb dat zelf nog gedaan bij mijn vader. Dat is de stabiliteitsingenieur zegt dat we 5 netten moeten gebruiken en in de fundamenten 4 staaldraden verwerken (terwijl die rekent met de vroegere coëfficiënten).
Ach dat kost maar 50€ meer als we dat verdubbelen. Ziet zijn vader er 10 netten insteken en 8 staven verwerken.
Of wanneer hij cement maakte. De guidelines zeggen x cement bij x zand en y water. Mijn vader (en grootvader) deden dan gewoon ach kzal er wat extra cement bij doen, dat is altijd beter. En wanneer hij beton maakte was dat, ach ik zal er een paar zakjes extra stenen bij kappen, dat is niet zo erg.

In de huidige gebouwen berekent een ingenieur hetzelfde. En met aangepaste normeringen, want ah ja 130km/h stormen dat komt hier niet voor. Dus dat moet niet.
Bij de bouw is er dan een projectleider die zegt, ach volgens de stabiliteitsingenieur moeten we 3 netten en 3 staven voorzien. Ach ik heb maar 2 netten liggen en ook maar 2 staven. Dat zal wel goed zijn. Of ik heb maar 2 netten liggen, en ik zal dan maar even 5 staven steken dan komt dat wel goed.
En in best case scenario voorziet die dan 3 netten en 3 staven.
Voor cement / beton wordt dat gewoon afgeleverd volgens de gevraagde specs. Niet meer, niet minder.

En daarom dat dieje oude tot de draad versleten koterijen blijven staan :p.

Storm Eunice: "Hold my beer"
Daarnet in het VTM nieuws vermeld dat Gent geen thuismatchen meer mag spelen tot de brandweer en ingenieurs het stadion hebben onderzocht en veilig verklaard.

Het moet toch wel lukken dat het stadion van Gent 2 x stukken heeft gehad na harde wind en dat van Antwerpen 1 keer.

Terug
Bovenaan