Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
We moeten hier vandaag echt minstens 5 goals maken. Zijn toch echt 100% kansen telkens
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen deed er wat simpel over, maar eigenlijk direct goed ingepast. Natuurlijk maar paar wedstrijden ver, kan dus nog tegenslaan ook.toch onverwacht veel beter! En ik dacht wel dat hij een aanwinst ging zijn
ik laat het hem weten!Iedereen deed er wat simpel over, maar eigenlijk direct goed ingepast. Natuurlijk maar paar wedstrijden ver, kan dus nog tegenslaan ook.
deze wedstrijd toch een 8/10 van mij
Heeft wel progressie gemaakt want bij Anderlecht was het niet datIedereen deed er wat simpel over, maar eigenlijk direct goed ingepast. Natuurlijk maar paar wedstrijden ver, kan dus nog tegenslaan ook.
deze wedstrijd toch een 8/10 van mij
Als je bepaalde kansen zag die niet werden benut, kan je idd stellen dat er 5 goals moesten vallen.xG 1.7 - 1.2
Brugge fans: we hadden minstens 5 goalen moeten maken
Verdiende overwinning, daar niet van, maar beetje serieus blijven he.
Kom kom, correcte weergave van vandaag had 5-2 geweest.xG 1.7 - 1.2
Brugge fans: we hadden minstens 5 goalen moeten maken
Verdiende overwinning, daar niet van, maar beetje serieus blijven he.
die ging normaal nog een goeie vijf minuten hebben, maar de bal ging maar niet buiten. Nu zelfs voor vijf minuten vind ik dat ook onnodig of je moest een extra verdediger willen inbrengen.Alsof die xG op iets trekken
N'Soki beestige tackle weer
Iemand laten invallen voor 30 seconden terwijl je 2-0 voorstaat, daar heb ik dus echt een hekel aan.
Alsof die xG op iets trekken![]()
Nochtans ook maar 1.2 XG.Voetbalstatistiek is tegenwoordig een miljoenen business met quasi elke deftige club die zich ermee bezig houdt, maar "het trekt op niks". Allez...
Dat die soms een vertekend beeld kunnen geven, klopt. Maar vandaag heeft Charleroi genoeg serieuze kansen gekregen om er ook 2 of 3 in het mandje te leggen als het vizier beter afgesteld stond.
Nochtans ook maar 1.2 XG.
Op niets trekken is misschien wat overdreven, maar ik vind het gewoon niets om op voort te gaan. Ik heb al genoeg wedstrijden gezien waar die xG gewoon totaal niet in verhouding zijn met het aantal kansen.Voetbalstatistiek is tegenwoordig een miljoenen business met quasi elke deftige club die zich ermee bezig houdt, maar "het trekt op niks". Allez...
Dat die soms een vertekend beeld kunnen geven, klopt. Maar vandaag heeft Charleroi genoeg serieuze kansen gekregen om er ook 2 of 3 in het mandje te leggen als het vizier beter afgesteld stond.