Babaluna
Well-known member
moet je ook maar van winnen .Beetje jammer dat er soms ploegen direct van bij het begin hun intenties duidelijk maken door een dubbele gordel te trekken in balverlies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je ook maar van winnen .Beetje jammer dat er soms ploegen direct van bij het begin hun intenties duidelijk maken door een dubbele gordel te trekken in balverlies.
Mja dat is 90% van de tijd zo.Beetje jammer dat er soms ploegen direct van bij het begin hun intenties duidelijk maken door een dubbele gordel te trekken in balverlies.
5 sec voort ingooien en het Clubpubliek begint al te fluiten .... jezus
Allez uw bijdrage vandaag is ook weer navenantmoet je ook maar van winnen .

Ik denk als hij 100 keer in die situatie komt dat het 95 keer knal op de keeper of naast is

Of in de bovenste ring van het stadionIk denk als hij 100 keer in die situatie komt dat het 95 keer knal op de keeper of naast is
Maar nu is het knap gedaan
Het fluiten vind ik gewoon irritant , 5 sec kom op , mag em nog kiezen naar waar hij gooit ?Allez uw bijdrage vandaag is ook weer navenant![]()

Not sure if seriousWe spelen best wel leuk voetbal onder Schreuder vind ik

Werken we hier wat deftig af staat het 3-0 aan de rust. Hij moet enkel Vanaken meer in de bal krijgen.Not sure if serious![]()
![]()
Ik vind er niets aan. 1 goede helft op Kortrijk en voor de rest veel gebrei maar gene wol![]()
5 minuten bezig en gij zijt hier weer aan het zagen, sla eens een match van Club over. Tzal u deugd doen.5 sec voort ingooien en het Clubpubliek begint al te fluiten .... jezus
Goh, ja. Als Charleroi een beetje deftig afwerkt hebben ze er ook al 2 hoor. Bayo is duidelijk geen waardige opvolger voor Nicholson.Werken we hier wat deftig af staat het 3-0 aan de rust. Hij moet enkel Vanaken meer in de bal krijgen.
Toch al veel aangenamer om naar te kijken dan onder Clement imo.
Commentaar is moeilijk he , kheb daar soms ook last van , ik kijk wat ik wil , al ist Annouk Maton .5 minuten bezig en gij zijt hier weer aan het zagen, sla eens een match van Club over. Tzal u deugd doen.