quo_vadis
Well-known member
@Général Zantas Dit dusMet KVK weet je nooit. Ik zie ons eigenlijk wel verliezen bij jullie. Gewoon omdat het kan![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Général Zantas Dit dusMet KVK weet je nooit. Ik zie ons eigenlijk wel verliezen bij jullie. Gewoon omdat het kan![]()

Zeker het 1ste halfuurJa, maar wij zijn genoeg aan een wereldmatch bezig he. Vanavond zouden we zelfs van Club winnen!

Het probleem is dat ze den bal veel te laat krijgen, Schreuder heeft daar gewoon gelijk. Sobol was sowieso slecht maar Mata heeft ook al te vaak de neiging om het spel onnodig te vertragen, die wacht tot zijne verdediger een meter voor zijne neus staat en draait zich dan de helft van de keren vast. Speel die bal direct en dan kunnen Skov Olsen, Lang of CDK proberen een 1-op-1 uit te spelen, maar ze wachtten 90% van de keren tot Charleroi weer met 10 achter den bal stond.Wat ik niet snap is dat onze aanvallende flanken altijd maar naar buiten en terug naar achter draaien ipv naar binnen de box de actie proberen maken. Ook die eindeloze kort getrapte vrije trappen en corners is om gek van te worden.
Als je de tabel omdraait wélBeerschot champion?
Tis hier geen aflevering van de kampioenen eAls je de tabel omdraait wél
Dat tijdrekken vergeten in de bekerfinale?En waarom altijd dat gefluit voor Carcela, wat heeft daar juist gescheeld?
Of is dat nog altijd als steun voor Mavinga om Carcela halfdood te schoppen?![]()
Die bekerfinale heeft nooit plaatsgevonden.Dat tijdrekken vergeten in de bekerfinale?
Waarschijnlijk worden we nu op de vingers getikt zoals enkele jaren geleden door de Pro League.Die Union fans krijgen nog gelijk met hun vendu![]()

Wat zijt gij aan het lullen? In 2018 was het Standard-Genk.Die bekerfinale heeft nooit plaatsgevonden.
Ik herinner mij een zeer koude regenachtige avond, met geen kansen en da showtje met carcela. Zo een bekerfinale moet in mei zijn mss al lekker weertje al van s 'morgen af zakken naar brusselWat zijt gij aan het lullen? In 2018 was het Standard-Genk.

Nee nee nee zegt me niks, nooit plaatsgevondenIk herinner mij een zeer koude regenachtige avond, met geen kansen en da showtje met carcela. Zo een bekerfinale moet in mei zijn mss al lekker weertje al van s 'morgen af zakken naar brussel![]()
Zwijg mij ervan. Steenkoud, geen alcohol, geen of toch te weinig eten. Daarnaast was mijn ex aan mijn kop aan het zagen om eten te gaan halen, terwijl we aan het einde van de tweede helft waren. Who The Fuck gaat nu eten halen onder een bekerfinale.Ik herinner mij een zeer koude regenachtige avond, met geen kansen en da showtje met carcela. Zo een bekerfinale moet in mei zijn mss al lekker weertje al van s 'morgen af zakken naar brussel![]()