Jupiler Pro League 2021-2022

Wat ik niet snap is dat onze aanvallende flanken altijd maar naar buiten en terug naar achter draaien ipv naar binnen de box de actie proberen maken. Ook die eindeloze kort getrapte vrije trappen en corners is om gek van te worden.
Het probleem is dat ze den bal veel te laat krijgen, Schreuder heeft daar gewoon gelijk. Sobol was sowieso slecht maar Mata heeft ook al te vaak de neiging om het spel onnodig te vertragen, die wacht tot zijne verdediger een meter voor zijne neus staat en draait zich dan de helft van de keren vast. Speel die bal direct en dan kunnen Skov Olsen, Lang of CDK proberen een 1-op-1 uit te spelen, maar ze wachtten 90% van de keren tot Charleroi weer met 10 achter den bal stond.
De 2 goals en onze andere goeie kansen komen niet voor niks uit acties waar elk stationneke doorheeft dat ge ploegen als Charleroi pas uit verband gespeeld krijgt door alles in 1 of 2 tijden te doen.

Zeer triestige match gisteren. Was te verwachten dat STVV verdedigend ging spelen natuurlijk. Vroeger slaagden we er beter in om druk te zetten.
Maar door afwezigheid van Vanderheyden / Mitoma / Lapoussin (op de bank) speelde op de linkseflank onze nieuwe japanner (Machida) en François. Dat was echt dramatisch. Daarom zakte Nielsen altijd af tussen de verdediging om het spel op gang te trekken. Maar dat lukte dus helemaal niet. Doordat die te diep zakte was er ook veel te veel ruimte voor STVV. Daarnaast gewoon ook te traag op iedere 2de bal zoals dat het hele seizoen net ons sterke punt is.

Voorts woog die Klauss wel fel op onze verdediging.
Pas vanaf Lapoussin erop kwam en zeker nadat Klauss erafging (voor Kagawa die geen enkel duel won) konden we druk creëeren. Dat was pas vanaf minuut 75. Veel te laat.
En dan mist Danté nog die strafschop... Tja.

Kop rechten en volgende week op Charleroi. Hopen op beterschap want dit beloofde niet veel goeds.

En zo een heel match zingen zonder drank is echt gewoon zeer KUT. Die eerste slok achteraf deed weer enorm veel deugd.

Laatst bewerkt:
De druk gaat toch wat beginnen komen, in die kleedkamer zal er al volop gesproken zijn over de titel en meer dan terecht.

Het zullen pittige po's worden Union,Antwerp, Club, rsca 4 vrij sterke ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Kijk er al na uit als we de beker winnen ben ik tevreden met tweede plaats de gun factor is toch groot bij mij.

Ach, nog altijd 7 matchen te gaan voor de PO's, alles is nog mogelijk. Ben content dat Club eens in de achtervolging kan gaan ipv nerveus doen om die kloof niet te zien krimpen als ge op kop staat.

ik snap nie goed waarom standard in beroep ging tegen dat buitenspel incident tegen cercle 10 dagen terug...

ok was overduidelijk geen buitenspel, maar wat haalt het uit? tis niet dat we die 2 punten bij gaan krijgen hé,
ook al heeft de ganse voetbalwereld al ingestemd dat het geen buitenspel was, en foutieve beslissing van VAR..

Ik herinner mij een zeer koude regenachtige avond, met geen kansen en da showtje met carcela. Zo een bekerfinale moet in mei zijn mss al lekker weertje al van s 'morgen af zakken naar brussel :love:
Zwijg mij ervan. Steenkoud, geen alcohol, geen of toch te weinig eten. Daarnaast was mijn ex aan mijn kop aan het zagen om eten te gaan halen, terwijl we aan het einde van de tweede helft waren. Who The Fuck gaat nu eten halen onder een bekerfinale.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan