Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
En nu laten ze een vrij duidelijk overtreding gewooon zo 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat geel geven voor tijdrekken is zo zinloos meestal geven ze die in de extra tijd en haalt dat de flow uit de match want de scheids gaat dat soms traag gaan geven en effe klappen.Wat belachelijk is. Als je twee keer je truitje uit trekt ga je wel 2 keer geel krijgen.Zolang men wereldwijd niet consequent een tweede geel durft geven voor tijdrekken, ga je die lelijke kant van het voetbal er nooit uitkrijgen. Tenzij je de klok eindelijk stil gaat leggen bij zo fases.
Viel me ook op hoe sterk zij waren op de Bosuil, daar kwamen wij nog goed weg met een punt. Laag blok, veel druk en braken scherp uit.Maar hoe sterk was STVV in die 2de helft zeg..
Wonnen elk duel, zaten overal kort op, liepen zich te pletter en kwamen er ook nog eens heel goed uit.
Schoolvoorbeeld hoe Union te bekampen.
Je had ook Frank Raes en Gilles de Bilde kunnen hebben.Blegh, Peter VDB als commentator.
Ik zal eens een échte unpopular opinion geven: Ik heb liever Gilles dan Peter. VDB heeft altijd zo'n hautain manier van spreken, een beetje zoals de andere VDBViel me ook op hoe sterk zij waren op de Bosuil, daar kwamen wij nog goed weg met een punt. Laag blok, veel druk en braken scherp uit.
Je had ook Frank Raes en Gilles de Bilde kunnen hebben.
Ook in Extra Time erger ik mij vaak aan zijn "Ik ben een genie, zie mij eens een anekdote van een match uit de jaren 50 vertellen" manier van doen. Ik wou het in mijn post al niet zetten. Maar die Hashioka zag er op mijn scherm echt uit alsof hij geelzucht had.Zal de Japanse invloed zijn![]()

Ik vind die dan net een vd betere. Mij nog nooit gestoord aan hem en zegt zelden iets raar.Ik zal eens een échte unpopular opinion geven: Ik heb liever Gilles dan Peter. VDB heeft altijd zo'n hautain manier van spreken, een beetje zoals de andere VDBOok in Extra Time erger ik mij vaak aan zijn "Ik ben een genie, zie mij eens een anekdote van een match uit de jaren 50 vertellen" manier van doen.
Al een chance dat Gertje erbij zit.
Liever De Bilde dan Vandenbempt? Zat ofzo?Ik zal eens een échte unpopular opinion geven: Ik heb liever Gilles dan Peter. VDB heeft altijd zo'n hautain manier van spreken, een beetje zoals de andere VDBOok in Extra Time erger ik mij vaak aan zijn "Ik ben een genie, zie mij eens een anekdote van een match uit de jaren 50 vertellen" manier van doen.
Al een chance dat Gertje erbij zit.

IdemIeder zijn voorkeur maar vind dat ook maar vreemd, Peter en Gert is voor mij wel de ultieme combo
Gilles en Frank het irritantste vind ik.Beetje jammer dat er soms ploegen direct van bij het begin hun intenties duidelijk maken door een dubbele gordel te trekken in balverlies.We spelen best wel leuk voetbal onder Schreuder vind ik