Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het toch ook niet over u?FYI, Ik heb hier donderdag helemaal niks gezegd over Anderlecht.
Toch grappig dat in voetbal plots whataboutism de normaalste zaak van de wereld is en je daarvoor in andere discussies wordt neergesabeld...

En heb je nu net het beeld gezien dat de uitleg van CDK lijkt te bevestigen? Of heb je dat toevallig net gemist?Neen, het is beter om af te gaan op een interview van CDK om een eerlijke en klare kijk te hebben op de zaak
Ik zag het zo op de beelden, kijk dan zelf eens.
Allé, nu de beelden gezien, beste Slayer? Bevestigen toch eerder CDK zijn uitleg.Neen, het is beter om af te gaan op een interview van CDK om een eerlijke en klare kijk te hebben op de zaak
Ik zag het zo op de beelden, kijk dan zelf eens.

Ja, lang lijkt de arbiter aan te raken en te verhinderen dat hij de rode kaart wil trekken voor Balanta. Rode kaart gaat in de lucht, Lang zegt iets en de rode kaart gaat naar Lang. Dus jij bent 100% zeker dat het enkel door de “aanraking” was?En heb je nu net het beeld gezien wat de uitleg van CDK lijkt te bevestigen? Of heb je dat toevallig net gemist?
Nee, maar zolang er geen audio is en jij niet kan liplezen houdt de uitleg van CDK meer stand dan die van u. En voor iemand die volgens alles en iedereen een kort lontje heeft was Lang toch echt enorm rustig toen hij iets zei. Je zou verwachten dat hij feller zou inkomen als hij pakweg aan het schelden was.Ja, lang lijkt de arbiter aan te raken en te verhinderen dat hij de rode kaart wil trekken voor Balanta. Rode kaart gaat in de lucht, Lang zegt iets en de rode kaart gaat naar Lang. Dus jij bent 100% zeker dat het enkel door de “aanraking” was?
Uw betoog geldt gewoon evengoed voor uzelf en anderen die altijd alles wat Blauw Zwart is gaan afkraken hier en beslissingen in hun voordeel gaan betwisten, zelfs supporters van andere ploegen dan degene waar Club tegen speelt.Ik heb het toch ook niet over u?
Ik denk gewoon dat een beetje kritischer kijken naar beslissingen ten voordele van uw eigen ploeg (of minder kritisch naar beslissingen die andere ploegen krijgen) een goede zaak zou zijn voor dit topic. Ik ben daar zelf ook niet altijd consequent in en ik kijk ook door een rood-witte bril, maar sommige mensen lijken hier in een andere wereld te leven wanneer hun favoriete ploeg speelt![]()
De uitleg is al geworden dat hij wil verhinderen dat de arbiter rood gaat geven (voor een zeer smerige overtreding). Net zoals die fase of de bal over is of niet, zijn jullie hier niet 100% zeker en gaan jullie af op de woorden van een Club speler.Nee, maar zolang er geen audio is en jij niet kan liplezen houdt de uitleg van CDK meer stand dan die van u.
Gaat wel in de fout bij de 2-1, wisselt te vaak goede met slechte momenten af.Voor de wedstrijd , Roef 1b keeper , na de match ne puntenpakker![]()
Maar jij kan er evenmin zeker van zijn en jij gaat enkel en alleen af op dezelfde beelden die iedereen hier ziet.De uitleg is al geworden dat hij wil verhinderen dat de arbiter rood gaat geven (voor een zeer smerige overtreding). Net zoals die fase of de bal over is of niet, zijn jullie hier niet 100% zeker en gaan jullie af op de woorden van een Club speler.
Allé, dus nu hebt gij in die beweging duidelijk gezien vanop die afstand, op uw scherm, dat hij de ref wilt tegenhouden die kaart te pakken? En daar zijt ge dan 100% zeker van?"Lang raakt de ref zijn handje aan" CDK
Op de beelden zie je dat Lang de ref wilt tegenhouden van de kaart uit zijn zak te halen
Ja dan is rood terecht, ook al vind Gilles het belachelijk
Waarom in godsnaam trekt ge daarvoor een spurt van 30meter