Balanta leek me terecht. Lang moet toch iets serieus gezegd hebben. Eerste keer dat ik daar meteen een rode kaart voor zie trekken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De VAR grijpt hier niet in omdat ze geen beeld hebben dat 100% uitsluitsel geeft. Mijn punt is dat ze beter wel zouden ingrijpen, ook al hebben ze een beeld dat maar 70% uitsluitsel geeft. Want dat gaat nog steeds gebaseerd zijn op meer accurate informatie dan de beslissing van de lijnrechter.Dus zeg je nu dat de bal duidelijk erover was, want de VAR grijpt niet in?
Ja maar dit was rechtsreeks rood. Allè zwart zelfs. Dat de VAR daar nie tussenkomt want dat is meerdere weken schorsing bij rechtsreeks roodDie eerste gele voor Balanta was gewoon zever.
Kom zeg. De Bilde is gewoon een zielige zeikerd. Clement greep zelden in bij de rust en die kreeg daar ook kritiek. Ik vind het juist prima dat Schreuder durft in te grijpen. Dat het dan niet het gewenste resultaat oplevert staat daar toch los van?Eerste geel van Balanta -> belachelijk
Tweede geel van Balanta -> over verdiend
Rood van Lang -> geen idee zonder audio te kunnen horen.
Al bij al gewoon niet goed genoeg weer vandaag. En zoals ze zeggen, vreemd om in de rust 2 wissels te doen als je op zich de eerste helft gewoon vrij goed aan het spelen bent.
Pfrt. Ontsnapte al enkele keren aan geel is zever.Ontsnapte al enkele keren aan geel. Zet gewoon vol zijn elleboog en gaat mijn voet door. Gewoon een zwijn.
Waarom beweren al de Gent supporters hier dat de lijnrechter niet zeker was?De VAR grijpt hier niet in omdat ze geen beeld hebben dat 100% uitsluitsel geeft. Mijn punt is dat ze beter wel zouden ingrijpen, ook al hebben ze een beeld dat maar 70% uitsluitsel geeft. Want dat gaat nog steeds gebaseerd zijn op meer accurate informatie dan de beslissing van de lijnrechter.
Agreed van Balanta zijn fout. Maar Lang zou toch echt wel iets extreem moeten gezegd hebben om rood te rechtvaardigenJa maar dit was rechtsreeks rood. Allè zwart zelfs. Dat de VAR daar nie tussenkomt want dat is meerdere weken schorsing bij rechtsreeks rood
Ik stel voor dat wie net zat te grommelen dat de refs het zeker goed zagen er nu ook mee eens zijn dat de ref het goed hoorde en correct besliste ?
Helaba, mij niet beginnen uitschelden he.Waarom beweren al de Gent supporters hier dat de lijnrechter niet zeker was?
Zelfs ik vond het nog meevallen.Pfrt. Ontsnapte al enkele keren aan geel is zever.
En wie zegt dat ze geen beeld hebben dat uitsluitsel geeft? Op TV hebben ze die fase met het meest duidelijke beeld mss 2 seconden getoond, de VAR heeft die en andere beelden mss beter en langer kunnen analyseren. En geoordeeld dat hij erover was.De VAR grijpt hier niet in omdat ze geen beeld hebben dat 100% uitsluitsel geeft. Mijn punt is dat ze beter wel zouden ingrijpen, ook al hebben ze een beeld dat maar 70% uitsluitsel geeft. Want dat gaat nog steeds gebaseerd zijn op meer accurate informatie dan de beslissing van de lijnrechter.
Helaba, mij niet beginnen uitschelden he.