Jupiler Pro League 2021-2022

Wat zou Lang gezegd hebben, want ik had de indruk dat die op een normale manier iets zei?

En Laforge, wat een waardeloze scheidsrechter is me dat toch. Die kan totaal geen topwedstrijd fluiten. Totaal geen feeling met de wedstrijd, maar ja bon. Wie wel natuurlijk.

Eerste geel van Balanta -> belachelijk
Tweede geel van Balanta -> over verdiend

Rood van Lang -> geen idee zonder audio te kunnen horen. Op beeld lijkt het op een kalme manier, maar “puta madre” kunt ge ook op een kalme manier zeggen natuurlijk. :unsure:

Al bij al gewoon niet goed genoeg weer vandaag. En zoals ze zeggen, vreemd om in de rust 2 wissels te doen als je op zich de eerste helft gewoon vrij goed aan het spelen bent.

Dus zeg je nu dat de bal duidelijk erover was, want de VAR grijpt niet in?
De VAR grijpt hier niet in omdat ze geen beeld hebben dat 100% uitsluitsel geeft. Mijn punt is dat ze beter wel zouden ingrijpen, ook al hebben ze een beeld dat maar 70% uitsluitsel geeft. Want dat gaat nog steeds gebaseerd zijn op meer accurate informatie dan de beslissing van de lijnrechter.

Die eerste gele voor Balanta was gewoon zever.
Ja maar dit was rechtsreeks rood. Allè zwart zelfs. Dat de VAR daar nie tussenkomt want dat is meerdere weken schorsing bij rechtsreeks rood

Ik stel voor dat wie net zat te grommelen dat de refs het zeker goed zagen er nu ook mee eens zijn dat de ref het goed hoorde en correct besliste ?

Eerste geel van Balanta -> belachelijk
Tweede geel van Balanta -> over verdiend

Rood van Lang -> geen idee zonder audio te kunnen horen.

Al bij al gewoon niet goed genoeg weer vandaag. En zoals ze zeggen, vreemd om in de rust 2 wissels te doen als je op zich de eerste helft gewoon vrij goed aan het spelen bent.
Kom zeg. De Bilde is gewoon een zielige zeikerd. Clement greep zelden in bij de rust en die kreeg daar ook kritiek. Ik vind het juist prima dat Schreuder durft in te grijpen. Dat het dan niet het gewenste resultaat oplevert staat daar toch los van?

Dost raakte geen bal in de eerste helft dus dat die eraf ging is gewoon logisch en ik vond Vormer ook gewoon erg matig.

De VAR grijpt hier niet in omdat ze geen beeld hebben dat 100% uitsluitsel geeft. Mijn punt is dat ze beter wel zouden ingrijpen, ook al hebben ze een beeld dat maar 70% uitsluitsel geeft. Want dat gaat nog steeds gebaseerd zijn op meer accurate informatie dan de beslissing van de lijnrechter.
Waarom beweren al de Gent supporters hier dat de lijnrechter niet zeker was?
Voor hetzelfde geld zegt die in zijn micro: bal was over de lijn, ik ben 100% zeker!

Betere match van Club dan op Gent, maar wat een chaos zeg. Schröder toch ook mee verantwoorlijk. 4 posities voor Odoi slaat in ieder geval nergens op.

Odoi, Nsoki en CDK waren heel goed vandaag. Vormer, Dost, Mechele, Vanaken en Lang zeer zwak.

Moeten eerlijk zijn Balanta is een ongleid projectiel op het veld. Van lang kunnen we niks zeggen hij kwam toch vrij rustig verhaal halen en ja wat heeft hij gezegd

Ja maar dit was rechtsreeks rood. Allè zwart zelfs. Dat de VAR daar nie tussenkomt want dat is meerdere weken schorsing bij rechtsreeks rood

Ik stel voor dat wie net zat te grommelen dat de refs het zeker goed zagen er nu ook mee eens zijn dat de ref het goed hoorde en correct besliste ?
Agreed van Balanta zijn fout. Maar Lang zou toch echt wel iets extreem moeten gezegd hebben om rood te rechtvaardigen

En wie zegt dat ze geen beeld hebben dat uitsluitsel geeft? Op TV hebben ze die fase met het meest duidelijke beeld mss 2 seconden getoond, de VAR heeft die en andere beelden mss beter en langer kunnen analyseren. En geoordeeld dat hij erover was.

Het is echt grappig, vooral anti Club supporters die hier zeggen dat hij er niet over was en daardoor concluderen dat de VAR het ook niet kan weten. En de Club supporters zagen de bal erover...

Eindelijk eens wat vechtlust, en geen perfecte schoonzoon mentaliteit. Daardoor valt die 2-0, door een duel te winnen. Verdiende overwinning, maar had liever woensdag gewonnen.

Terug
Bovenaan